کد خبر : 76747
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
-

آماده‌باش ۲ تیم واکنش سریع هلال احمر بابلسر برای امدادرسانی پس از بارش برف

آماده‌باش ۲ تیم واکنش سریع هلال احمر بابلسر برای امدادرسانی پس از بارش برف

به گزارش قائم آنلاین، علی روستایی آهنگر طی گفت‌وگویی با اشاره به بارش برف در استان مازندران، اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمال کاهش دمای هوای بابلسر در روز دوشنبه تا منفی یک درجه وجود دارد، بارش برف در این شهرستان نیز دور از انتظار نیست. وی افزود: دو تیم واکنش سریع هلال احمر

به گزارش قائم آنلاین، علی روستایی آهنگر طی گفت‌وگویی با اشاره به بارش برف در استان مازندران، اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمال کاهش دمای هوای بابلسر در روز دوشنبه تا منفی یک درجه وجود دارد، بارش برف در این شهرستان نیز دور از انتظار نیست.

وی افزود: دو تیم واکنش سریع هلال احمر بابلسر برای امدادرسانی در آماده‌باش کامل هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر تصریح کرد: بنا بر دستور سیدعلی اسد فرماندار و مسئول ستاد بحران بابلسر، تمامی سازمان‌های خدمات‌رسان ازجمله شهرداری، آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و ادارات آب، برق، گاز و راه در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.

روستایی در پایان با بیان اینکه هلال احمر بابلسر نسب سال‌های گذشته برنامه‌های فرهنگی متعددی را در دستور کار خود دارد، گفت: اعزام کاروان سلامت به مناطق مختلف، طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» و اجرای ویزیت رایگان در مناطق شهری و روستایی ازجمله این اقدامات فرهنگی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =