کد خبر : 75919
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
-

جزئیات آتش‌سوزی یک حسینیه در اطراف حرم عبدالعظیم

جزئیات آتش‌سوزی یک حسینیه در اطراف حرم عبدالعظیم

به گزارش قائم آنلاین، فرماندار شهرستان ری گفت: آتش‌سوزی حسینیه هاشم‌آباد شهرری جنبه خرابکارانه ندارد و اتصالی پریز برق تنها پارچه‌ها و تزیینات را آتش زد. هدایت الله جمالی‌پور درباره آتش‌سوزی یک حسینیه در اطراف حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهار کرد: اتصال سیم برق داخل حسینیه منجر به آتش‌سوزی شد و اصلاً بحث خرابکاری مطرح

به گزارش قائم آنلاین، فرماندار شهرستان ری گفت: آتش‌سوزی حسینیه هاشم‌آباد شهرری جنبه خرابکارانه ندارد و اتصالی پریز برق تنها پارچه‌ها و تزیینات را آتش زد.

هدایت الله جمالی‌پور درباره آتش‌سوزی یک حسینیه در اطراف حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهار کرد: اتصال سیم برق داخل حسینیه منجر به آتش‌سوزی شد و اصلاً بحث خرابکاری مطرح نیست.

فرماندار ری با تأکید بر اینکه جرقه‌ای که از پریز برق ساطع شد پارچه‌ها و تزیینات را آتش زد، تصریح کرد: این امر باعث آتش‌سوزی مختصری شد.

جمالی‌پور با اشاره به اینکه امنیت حاکم بر شهرستان ری حاصل کار نیرو‌های انتظامی و قضایی و امنیتی و در مجموع شورای تأمین شهرستان ری است، اظهار کرد: بسیجیان و سپاهیان پرتلاش نیز در ایجاد این امنیت نقش دارند و هوشیاری و همکاری مردم را هم نباید فراموش کنیم.

پلیس پایتخت نیز اعلام کرد: آتش‌سوزی حسینیه هاشم‌آباد شهرری که امروز اتفاق افتاد و در پی آن بخشی از وسایل آن در آتش سوخت، بنا بر اعلام کار شناسان سازمان آتش‌نشانی صرفاً به دلیل اتصال برقی بوده و به هیچ وجه جنبه خرابکارانه ندارد.

سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز در این‌باره حاضر به گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 20 =