کد خبر : 73345
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
-

برانکو مدرس مربیان لیگ برتری شد

برانکو مدرس مربیان لیگ برتری شد

به گزارش قائم آنلاین، برانکو ایوانکوویچ که امروز (دوشنبه) مدرس مربیان در تمرین پرسپولیس بود در این خصوص به آنها گفت: مایه مباهات و خوشحالی من است که مربیان باشگاهی و ملی را امروز در تمرین پرسپولیس می‌بینم. هر گونه کمکی هم برای پیشرفت فوتبال ایران در توانم باشد، دریغ نخواهم کرد. امیدوارم مربیان ایرانی،

به گزارش قائم آنلاین، برانکو ایوانکوویچ که امروز (دوشنبه) مدرس مربیان در تمرین پرسپولیس بود در این خصوص به آنها گفت: مایه مباهات و خوشحالی من است که مربیان باشگاهی و ملی را امروز در تمرین پرسپولیس می‌بینم. هر گونه کمکی هم برای پیشرفت فوتبال ایران در توانم باشد، دریغ نخواهم کرد. امیدوارم مربیان ایرانی، هم در عرصه باشگاهی و هم ملی همیشه موفق باشند.

وی با اشاره به شرایط پرسپولیس افزود: پرسپولیس هم در دو سال اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. ما هم در تیم‌مان بازیکنان خوبی داریم و همیشه توانسته‌اند انتظاراتی را که ما از آنها داریم، برآورده کنند.

سرمربی پرسپولیس سپس نوع تمرینات تیمش را برای مربیان شرح داد و اظهار داشت: امروز ما یک تمرین فشرده داریم. فوتبال درون تیمی هم در تمرین‌مان خواهیم داشت و می‌توانید از تمرین امروز نکات خوب و فنی زیادی را کسب کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + دوازده =