کد خبر : 72261
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
-

توئیت ترامپ در تکذیب تبانی با روسیه +عکس

توئیت ترامپ در تکذیب تبانی با روسیه +عکس

به گزارش قائم آنلاین، دونالد ترامپ با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «بزرگترین آزار رقبای سیاسی در تاریخ آمریکا ادامه دارد. هیچ گونه تبانی در کار نیست، همه از جمله دموکرات‌ها می‌دانند هیچ گونه تبانی (ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه) در کار نبود، اما باز هم این مسئله ادامه پیدا می‌کند. روسیه و

به گزارش قائم آنلاین، دونالد ترامپ با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «بزرگترین آزار رقبای سیاسی در تاریخ آمریکا ادامه دارد. هیچ گونه تبانی در کار نیست، همه از جمله دموکرات‌ها می‌دانند هیچ گونه تبانی (ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه) در کار نبود، اما باز هم این مسئله ادامه پیدا می‌کند. روسیه و جهان به حماقتی که شاهد آن هستند، می‌خندند. جمهوری خواهان باید سرانجام کنترل (اوضاع) را به دست گیرند».

ترامپ پیش از این نیز از عملکرد و اظهارات سناتور دایان فاینستاین درباره تبانی ستاد انتخاباتی خود با روسیه انتقاد کرده و نوشته بود: «این واقعیت که دایان فاینستاین موذی که در موارد متعدد اعلام کرده بود که (شواهدی از) تبانی ترامپ و روسیه پیدا نشده است، متن اظهارات و شهادت خود را اینچنین مخفیانه و احتمالاً به شکل غیرقانونی و کاملاً بدون مجوز منتشر کند، مایه بی‌آبرویی است».

ترامپ بار ديگر مسئله تبانی ستاد انتخاباتی خود با روسیه را رد کرد

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 9 =