کد خبر : 71943
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
-

ارتش سوریه شهرکی را در استان حماه آزاد کرد

ارتش سوریه شهرکی را در استان حماه آزاد کرد

به گزارش قائم آنلاین، ارتش سوریه به کمک نیروهای متحد خود بعد از آزادسازی شهرک «الرهجان» در استان حماه، عملیات پاکسازی کامل آن از مین‌ها و بمب‌های برجای مانده از تروریست‌ها را شروع کرد. ارتش سوریه در عملیات توانست شهرک «الرهجان» واقع در ریف شمال شرقی حماه را آزاد کرد. نیروهای ارتش سوریه در ادامه

به گزارش قائم آنلاین، ارتش سوریه به کمک نیروهای متحد خود بعد از آزادسازی شهرک «الرهجان» در استان حماه، عملیات پاکسازی کامل آن از مین‌ها و بمب‌های برجای مانده از تروریست‌ها را شروع کرد.

ارتش سوریه در عملیات توانست شهرک «الرهجان» واقع در ریف شمال شرقی حماه را آزاد کرد.

نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در شمال استان حماه، این شهرک را امروز (سه‌شنبه) به طور کامل آزاد کرد.

یگان‌های مهندسی ارتش سوریه به محض آزادسازی این شهر، عملیات پاکسازی آن را از مین‌ها و بمب‌های به‌جای مانده از گروه‌های مسلح و تروریستی شروع کرده‌اند.

موقعیت شهرک الرهجان در حماه روی نقشه

به گزارش گروه رسانه «الإعلام الحربی» سوریه، ارتش سوریه همچنین موفق شده است با تداوم پیشروی‌های خود در جنوب استان ادلب به ۵ کیلومتری پایگاه هوایی «ابوالظهور» رسیده است.

اگر ارتش سوریه بتواند این فرودگاه نظامی را در روزهای آتی آزاد کند، تروریست‌ها در منطقه شرق این فرودگاه با مسافتی بالغ بر ۲۰۰۰ کیلومتر محاصره خواهند شد.

از طرفی، نیروهای هوایی سوریه می‌تواند با استقرار دوباره در این فرودگاه اقدام به اعزام نیروی گسترده از طریق آسمان به جبهه ادلب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + نه =