کد خبر : 71656
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
-

پیشنهاد نشریه آمریکایی برای کشتن برجام!

پیشنهاد نشریه آمریکایی برای کشتن برجام!

به گزارش قائم آنلاین، یک نشریه آمریکایی در یادداشتی به رئیس‌جمهور این کشور پیشنهاد کرده برای حمایت از آشوب‌گران در ایران، از تعلیق تحریم‌ها برای ایران خودداری کرده و برجام را لغو کند. یک نشریه آمریکایی در یادداشتی روز دوشنبه به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور پیشنهاد داده بابت حمایت از مخالفان ایران، توافق هسته‌ای

به گزارش قائم آنلاین، یک نشریه آمریکایی در یادداشتی به رئیس‌جمهور این کشور پیشنهاد کرده برای حمایت از آشوب‌گران در ایران، از تعلیق تحریم‌ها برای ایران خودداری کرده و برجام را لغو کند.

یک نشریه آمریکایی در یادداشتی روز دوشنبه به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور پیشنهاد داده بابت حمایت از مخالفان ایران، توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ (برجام) را بکشد.

ترامپ در روزهای آینده بایستی بار دیگر درباره صدور تأییدیه پایبندی ایران به برجام و همچنین امضای معافیت‌های تحریمی ذیل این توافق تصمیم‌گیری کند.

«نشریه نشنال‌ریویو» با اشاره به فشارها بر ترامپ برای تمدید معافیت‌های تحریمی و نگاه داشتن آمریکا در برجام نوشته است: «چنین رویکردی اشتباه است. این کار به حفظ توافقی فریبکارانه منجر خواهد شد که امنیت جهانی را به خطر انداخته و باعث قدرتمند شدن یک حکومت دین‌سالار شده است.»

نشریه آمریکایی با اشاره به آشوب‌های اخیر در ایران نوشته اقدام ترامپ در کشتن این توافق حاوی پیامی برای «معترضان ایران» بوده و سرنگونی حکومت ایران را تسریع خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + دوازده =