کد خبر : 71654
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
-

حمله همزمان ۱۳ پهپاد تروریست‌ها به پایگاه‌های نظامی روسیه

حمله همزمان ۱۳ پهپاد تروریست‌ها به پایگاه‌های نظامی روسیه

به گزارش قائم آنلاین، تروریست‌های سوریه این بار از پهپاد برای حمله به پایگاه‌های هوایی و دریایی نیروهای روس استفاده کرده‌اند؛ حمله‌ای کور که البته خسارت یا تلفاتی در بر نداشته است. وزارت دفاع روسیه از حمله همزمان ۱۳ پهپاد متعلق به تروریست‌های سوری به نیروهای این کشور در سوریه خبر داد. آنطور که منابع

به گزارش قائم آنلاین، تروریست‌های سوریه این بار از پهپاد برای حمله به پایگاه‌های هوایی و دریایی نیروهای روس استفاده کرده‌اند؛ حمله‌ای کور که البته خسارت یا تلفاتی در بر نداشته است.

وزارت دفاع روسیه از حمله همزمان ۱۳ پهپاد متعلق به تروریست‌های سوری به نیروهای این کشور در سوریه خبر داد.

آنطور که منابع نظامی روس به شبکه خبری راشاتودی گفته‌اند، این حملات خسارت مالی و جانی در بر نداشته است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده که این حمله، شامگاه شنبه و در پایگاه هوایی «حمیمم» و پایگاه دریایی «طرطوس» رخ داده است؛ ۱۰ پهپاد به حمیمم و ۳ پهپاد دیگر به پایگاه پشتیبانی دریایی طرطوس حمله کرده‌اند.

روس‌ها می‌گویند که همه پهپادها در «فاصله‌‌ای قابل توجه از ادوات نظامی روسیه» توسط سامانه پدافندی مستقر در محل ردیابی شده و ۷ پهپاد مهاجم با شلیک مستقیم این سامانه، هدف قرار گرفته‌اند.

سامانه جنگ الکترونیک روس‌ها هم به کمک سامانه پدافندی آمده و با هک کردن سیستم هدایتی ۶ پهپاد، کنترل آنها را به دست می‌گیرد.

۳ پهپاد از این میان در هنگام نشستن بر روی زمین، آسیب عمده دیده‌اند ولی ۳ پهپاد دیگر حالا صحیح و سالک در دست روس‌ها هستند.

وزارت دفاع روسیه در انتهای بیانیه خود تأکید کرده که خللی در کار پایگاه‌های حمیمم و طرطوس ایجاد نشده و کار نظامیان روس در این دو پایگاه به روال معمول ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =