کد خبر : 71231
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
-

حضور آگاهانه مردم آب سردی بر آتش فتنه و نفرت دشمنان نظام اسلامی بود

حضور آگاهانه مردم آب سردی بر آتش فتنه و نفرت دشمنان نظام اسلامی بود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه اصفهان با صدور پیامی از مردم استان اصفهان به مناسب راهپیمایی حماسی در روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه ۱۳۹۶ قدردانی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه اصفهان با صدور پیامی از مردم استان اصفهان به مناسب راهپیمایی حماسی در روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه ۱۳۹۶ قدردانی کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: راهپیمایی مردم شریف و شهیدپرور استان اصفهان در محکومیت اغتشاشات اخیر نشان داد که مردم بصیر استان اصفهان نسبت به نقشه‌ و دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و صهیونیست جنایتکار، آگاه و هوشیار هستند؛ حضور آگاهانه و مخلصانه مردم در صحنه، آب سردی بود بر آتش فتنه و نفرت دشمنان نظام اسلامی.

در ادامه این متن تصریح شده است: استکبار جهانی هرگاه فرصت را برای اجرای نقشه‌های خود مناسب ببیند، چنگ و دندان نشان داده و برای ضربه زدن به ملت ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.

در این متن تشکر همچنین خاطرنشان شده است: دشمنان سیلی‌خورده انقلاب اسلامی پس از شکست‌های متعدد خود در صحنه‌های مختلف به ویژه پس از شکست گروه‌های تکفیری دست‌نشانده در عراق و سوریه، این بار از حضور مردم معترض نسبت به وضعیت اقتصادی کشور در خیابان‌ها سوءاستفاده کرده و با فرستادن گروه‌های تروریستی به داخل کشور، قصد برهم‌زدن امنیت و آرامش ملت ایران را داشتند که بار دیگر با حضور پرشور مردم، این فتنه نیز خاموش شد.

در گوشه دیگری از این متن تشکر مطرح شده است: برخی از شعارهایی که توسط اغتشاشگران در فتنه اخیر سر داده شد، نشان داد که این بار، دشمنان انقلاب اسلامی، اسلام و قرآن را نشانه رفته‌اند و با موج‌سواری بر روی تجمعات مردمی، به دنبال ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اما غافل از اینکه مردم هوشیار و همیشه در صحنه، اجازه سوءاستفاده دشمنان را نمی‌دهند.

در ادامه این متن همچنین عنوان شده است: بدون شک اقدامات اخیر اغتشاشگران، از نظر قانونی جرم بوده و لازم است تا خسارت‌های وارده توسط افرادی که سردسته این اغتشاشات بوده‌اند، پرداخت و حقوق عمومی و خصوصی ضایع شده، جبران شود.

در پایان این متن آمده است: ضمن تشکر از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز پنج‌شنبه ۱۴ دی ماه ۱۳۹۶ و حمایت دوباره از انقلاب اسلامی و رهبری، لازم است تا مسؤولان اجرایی کشور و استان، مطالبات به حق مردم را در نظر گرفته و با فعالیت جهادی و بدون هیچ درنگی در مسیر برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور و افزایش رفاه اجتماعی مردم گام بردارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =