کد خبر : 70767
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
-

بیداری و بصیرت ملت ایران فتنه‌گران را ناکام ساخت

بیداری و بصیرت ملت ایران فتنه‌گران را ناکام ساخت

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد پوررمضان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بندپی‌‌شرقی اظهار کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند هرکس در تربیت فرزند خود به گونه‌ای کشوا باشد که نیتش تربیت فرزند برای رضای خدا باشد، این پدر و مادر به دلیل تربیت فرزند نکو از جهنم رهایی خواهند یافت پس بکوشیم بدین

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد پوررمضان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بندپی‌‌شرقی اظهار کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند هرکس در تربیت فرزند خود به گونه‌ای کشوا باشد که نیتش تربیت فرزند برای رضای خدا باشد، این پدر و مادر به دلیل تربیت فرزند نکو از جهنم رهایی خواهند یافت پس بکوشیم بدین طریق جامعه که از فرزندان خودمان تشکیل می‌شود را از بزهکاری دور سازیم.

وی افزود: ۱۵ دی ماه سالروز فرمان تاریخ امام(ره) مبنی بر تاسیس گزینش در سطح کشور است، این فرمان نشان اهمیت و حساسیت امر گزینش را برای ما روشن می‌سازد، در گزینش بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید هوشمندانه، عالمانه و دقیق باشیم، اینکه چه کسانی تربیت فرزندان ما را به عهده می‌گیرند بسیار مهم است و آنان باید تخصص و تعهد داشته باشند.

امام‌جمعه بندپی‌شرقی ادامه داد: جامعه بزرگ ایران به هیچ نهادی به اندازه آموزش و پرورش وابسته نیست زیرا از دل همین نهاد آموزشی وزرا، فرماندار و مقامات کشور تربیت می‌شوند، مسئولان خرد و کلان کشور تربیت‌یافتگان همین نظام آموزشی هستند بنابراین اینان باید از فیلتر سیستم آموزشی و معلمانی اندیشه‌ورز عبور کنند تا مدیرانی لایق به وجود آید.

این مسئول با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد:  آنها که در ۸۸ نتوانستند راه به جایی ببرند دوباره جنبشی را به نام ری‌استارت تشکیل دادند که این فتنه  دارای لایه‌های مختلفی از جمله  چالش رنگ، سنگ،  آتش و سر بریدن  بود، تا عدم آرامش را در جامعه شکل دهند، اگرچه در دو چالش ابتدایی توفیقی نداشتند اما متاسفانه اماکن مقدس و نهادهای بسیاری را به آتش کشیدند و جان عده‌ای از هم‌وطنان ما را گرفتند.

حجت‌الاسلام پوررمضان گفت: بیداری و بصیرت ملت ایران فتنه‌گران را ناکام ساخت، مردم آگاه ما به خوبی تشخیص دادند که اغتشاش‌گران به ظاهر با شعار اقتصادی و بیان گله‌مندی حرکت خود را آغاز کردند اما به دنبال آشوب هستند.

وی افزود: در اتاق فکر طراحی این فتنه شامل مشاوران ترامپ و مقامات آمریکایی تصمیم گرفتند که مدل لهستان و اتفاقی که برای ریگان افتاد را دقیقا در ایران پیاده کنند، به دین گونه که  قشر متوسط جامعه را تحریک کرده و با به میدان کشیدن این افراد به اهداف خود دست یابند اما حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی‌ها طومار فتنه دشمن را درهم پیچیدند.

خطیب جمعه بندپی شرقی اذعان کرد: البته نباید فراموش کنیم که مردم ما دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند و به دلیل صبوری و تحمل‌شان باید از آنان تشکر کنیم و هم‌چنین در هر نهاد و اداره‌ای که هستیم برای حل مشکلات مردم در تلاش باشیم.

این مسئول ادامه داد: چرا باید مردم عزیز ایران مشکلات اقتصادی، اشتغال و یا اداری داشته باشند،  این در شان ملت ما نیست که در ادارات برای پیگیر حق خود سرگردان باشند.

پوررمضان تصریح کرد: ملت ما برای انتقاد حق دارند اما نباید فراموش کنیم که انتقاد نیز راه و روش خاصی دارد، این گونه نباشد که باغبانی با تبر به جان درخت‌های باغ خود بیافتد، این اسمش انتقاد نیست اما اگر باغبانی با محبت شاخه‌های اضافی را قطع و هرس کند این انتقادی سازنده است

وی تاکید کرد: کشور ما در حال حاضر به انتقادات سازنده نیاز دارد نه انتقادات غیرمنصفانه و کسی که دلسوز نظام و کشور باشد انتقادات سازنده می‌کند، آنان که با صحبت‌های خود آشوب می‌کنند آب در آسیاب دشمن می‌ریزند، این افراد با تیشه و تبر به جان کشور افتادند.

حجت‌الاسلام پوررمضان در پایان گفت: دشمن آرزو دارد در ایران آشوبی به پا شود تا به خواسته‌های خود برسد بنابراین افراد باید مواظب فرصت‌طلبی‌های دشمن باشند و همان‌گونه که مردم میان خود و اغتشاش‌گران صف کشیدند و اجازه سواستفاده به دشمنان ندادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =