کد خبر : 70460
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
-

خودکشی ۱۶ نظامی اسرائیلی در سال ۲۰۱۷

خودکشی ۱۶ نظامی اسرائیلی در سال ۲۰۱۷

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، آمارهای ارتش اسرائیل حاکی است که ۱۶ نظامی از ۵۵ نظامی اسرائیلی که طی سال گذشته جان خود را از دست داده‌اند، خودکشی کرده‌اند. این گزارش افزود: ۱۲ نظامی دیگر ارتش اسرائیل بر اثر تصادفات خودرو و ۹ نفر دیگر بر اثر شلیک سایر نظامیان ارتش

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، آمارهای ارتش اسرائیل حاکی است که ۱۶ نظامی از ۵۵ نظامی اسرائیلی که طی سال گذشته جان خود را از دست داده‌اند، خودکشی کرده‌اند.

این گزارش افزود: ۱۲ نظامی دیگر ارتش اسرائیل بر اثر تصادفات خودرو و ۹ نفر دیگر بر اثر شلیک سایر نظامیان ارتش کشته شده‌اند. علت مرگ بقیه نظامیانی که طی سال ۲۰۱۷ جان باخته‌اند، بیماری، حملات مبارزان فلسطینی اعلام شده است.

این در شرایطی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز ۴۱ نظامی اسرائیلی جان باخته بودند که از این تعداد ۱۵ نفر خودکشی کرده‌اند. ارتش اسرائیل مدعی است که آمار خودکشی بین نظامیان نسبت به اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی ۵۰ درصد کاهش داشته است.

البته تعداد نظامیانی که در ارتش اسرائیل جان خود را از دست داده‌اند با رشد ۳۰درصدی روبه‌رو شده است. این تعداد از ۳۵ نظامی در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۴۱ نفر در سال ۲۰۱۶ رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =