کد خبر : 69808
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
-

هتک حرمت به مقدسات و اعتقادات در شهرستان قائم‎شهر/معاندین چهره‎ی واقعی خود را نشان دادن/مشکلات اقتصادی بهانه‌ای برای شکست‌خوردگان از ایران

هتک حرمت به مقدسات و اعتقادات در شهرستان قائم‎شهر/معاندین چهره‎ی واقعی خود را نشان دادن/مشکلات اقتصادی بهانه‌ای برای شکست‌خوردگان از ایران

به گزارش قائم آنلاین، این روزها خبرهای ناخوشایندی از قائم‎شهر به گوش میرسد که زیبنده نام این شهر نیست و مردم نیز با حضور پرشور خود در سالروز گرامیداشت یوم الله ۹ دی این تجمعات را محکوم کردند. مردم ولایتمدار شهرستان قائم شهر اگرچه از وضعیت اقتصادی و معیشتی کنونی کشور رضایت ندارند و بدنبال

به گزارش قائم آنلاین، این روزها خبرهای ناخوشایندی از قائم‎شهر به گوش میرسد که زیبنده نام این شهر نیست و مردم نیز با حضور پرشور خود در سالروز گرامیداشت یوم الله ۹ دی این تجمعات را محکوم کردند.

مردم ولایتمدار شهرستان قائم شهر اگرچه از وضعیت اقتصادی و معیشتی کنونی کشور رضایت ندارند و بدنبال رسیدگی مسولان کشور به این روند نامناسب اقتصادی هستند اما راه خود را از آشوب گران جدا کردند.

در روز جمعه ۸ دی ماه با فراخوان در شبکه‌های اجتماعی برخی از منتقدین به عملکرد اقتصادی حاکم کشور بصورت محدود در قائم‌شهر تجمع کردند و بعد مدت کوتاهی محل را ترک کردند.

در روز شنبه ۹ دی ماه نیز بازهم توسط فراخوان در شبکه‌های اجتماعی تعداد اندکی از افراد که برخی از آ‌ن‎ها نیز غیربومی بودند بعد از راهپیمایی مردم در گرامیداشت ۹ دی برای اعلام اعتراض خود در پارک ولیعصر(عج) این شهر تجمع کردند که آن هم با دخالت پلیس و فهمیدن غیرقانونی بودن تجمع مردم صحنه را ترک کردند.

و اما بعداز ۹ دی فراخوان های متعددی برای همشهریان قائم‌شهری در شبکه های اجتماعی زده شد که مردم قائم شهر با بصیرت بالای خود در این فراخوانی‌ها که توسط دشمنان نظام انجام میشد شرکت نکردند و راه خود را از آشوبگران جدا کردند و علی رغم نارضایتی از وضعیت اقتصادی بدنبال آرامش و حفظ امنیت کشور هستند.

در این میان افراد سودجو و ضد انقلاب که بدنبال چیز دیگری هستند و می‌خواهند امنیت و آرامش این شهر را برهم بزنند وقتی با بصیرت بالای شهروندان قائم‌شهر روبه رو شدند و مردم راهشان را از آن ها جدا کردند بدنبال تخریب و ایجاد ترس بین مردم رفتند با هتک حرمت و توهین به مقدسات چهره واقعی خود را نمایان کردند.

این افراد با آتش زدن و تخریب اماکن عمومی و مذهبی و هتک حرمت به امام‌زادگان در شهرستان قائم‌شهر بدنبال مقاصد دیگری هستند که خواسته آحاد مردم دستگیری و برخورد شدید با این افراد است که با عملکردشان به دین و مذهب توهین می‌کنند.

با دستگیری برخی از افراد توسط دستگاه‌های امنیتی به ارتباط آنان با شبکه‎های معاند و ضدنظام و همچنین افراد غیربومی که برای ایجاد آشوب به قائم‌شهر سفر کرده‎اند، پی بردند که باز هم نشان از این است که گرگ در لباس میش رفته و مشکلات معیشتی و اقتصادی بهانه‌ای شده تا آنها دشمنی خود با ایران را نشان دهند و بدنبال اهداف خود باشند و مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهند.

شب گذشته در شهرستان قائم‌شهر به سه امام‌زاده هتک حرمت کردند و با آتش کشیدن این اماکن مذهبی و مقدس به اعتقادات مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان توهین کردند و باید پاسخ قاطعی از خود مردم بخورند و مردم ایران باز هم با بصیرت بالای خود پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب بزرگ کشور را به همگان نشان دهند.

این اقدامات برای مردم ایران آشناست و ملت ایران در سال ۸۸ نیز این نوع اقدامات را توسط معاندین نظام مشاهده کردند و پایبندی به انقلاب را در همان سال به همگان نشان دادند و با حضور خود در ۹دی ۸۸ پاسخی قاطعانه به آن‌ها دادند باز هم آن‌ها در لباس میش رفتند و به اصطلاح دلسوز مردم شدند.

افرادی چون مریم رجوی، دونالد ترامپ، بنی صدر و افراد دیگری که پرونده‌شان کاملا برای مردم مشخص است و توهین‌های مختلفی به مردم ایران می‌کردند الان دایه مهربان‎تر از مادر شدند که خوشبختانه ملت با بصیرت بازهم پایبندی خود به نظام را نشان دادند و معترضین وضعیت اقتصادی راه خود را از آشوب‌گرایان جدا کردند و بصورت قانونی بدنبال محقق شدن خواسته خود هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 3 =