کد خبر : 69753
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
-

تلاش مذبوحانه دولت بحرین برای ناامن نشان دادن ایران

تلاش مذبوحانه دولت بحرین برای ناامن نشان دادن ایران

به گزارش قائم آنلاین، وزارت خارجه بحرین در بیانیه‌ای بی‌پایه و اساس با شتابزدگی از شهروندان خود خواسته تا ایران را ترک نمایند. رژیم بحرین در حالی که خود در سرکوب اهالی این کشور به ویژه شیعیان از موردی فروگذاری نکرده و بارها مجامع بین‌المللی به انتقاد از رفتارهای نیروهای امنیتی این رژیم در سرکوب

به گزارش قائم آنلاین، وزارت خارجه بحرین در بیانیه‌ای بی‌پایه و اساس با شتابزدگی از شهروندان خود خواسته تا ایران را ترک نمایند.

رژیم بحرین در حالی که خود در سرکوب اهالی این کشور به ویژه شیعیان از موردی فروگذاری نکرده و بارها مجامع بین‌المللی به انتقاد از رفتارهای نیروهای امنیتی این رژیم در سرکوب شیعیان پرداخته‌اند، در تازه‌ترین موضع گیری علیه ایران، به شهروندانش توصیه کرده که به هیچ وجه به ایران سفر نکنند.

به نوشته «خبرگزاری رسمی بحرین» وزارت خارجه بحرین در بیانیه خود بروز نارضایتی گسترده و شرایط امنیتی در شهرهای ایران را از جمله دلایل توصیه مسافرتی به شهروندانش عنوان کرده است.

وزارت خارجه بحرین حتی پا را فراتر نهاده و به شهروندان مقیم خود در ایران دستور داده با رعایت جوانب احتیاط به فوریت ایران را ترک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 2 =