کد خبر : 69663
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
-

اورژانس بیمارستان بوعلی نکا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح می‌شود

اورژانس بیمارستان بوعلی نکا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح می‌شود

به گزارش قائم آنلاین،  اورژانس بیمارستان بوعلی شهرستان نکا که متعلق به معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است پس از چند ماه تعمیرات اساسی، بازسازی و اضافه کردن قسمت‌ها و تجهیزات جدید سرانجام صبح فردا(سه‌شنبه) افتتاح می‌شود. طبق اعلام صورت گرفته علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش قائم آنلاین،  اورژانس بیمارستان بوعلی شهرستان نکا که متعلق به معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است پس از چند ماه تعمیرات اساسی، بازسازی و اضافه کردن قسمت‌ها و تجهیزات جدید سرانجام صبح فردا(سه‌شنبه) افتتاح می‌شود.

طبق اعلام صورت گرفته علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که قرار است به منظور افتتاح چند طرح در مرکز و غرب مازندران حاضر شود، شخصاً ابتدا برای افتتاح اورژانس بیمارستان بوعلی نکا حضور پیدا کرده و پس از آن راهی سایر برنامه‌ها در نقاط دیگر این استان می‌شود.

شایان ذکر است در آخرین روز از هفته دولت سال ۹۶ هتلینگ بیمارستان بوعلی نکا با اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان و برخی مسئولان این شهرستان افتتاح شده بود.

یکی از مسئولان بیمارستان بوعلی شهرستان نکا در تماس تلفنی با پایگاه خبری پیک نکا، این خبر را تأیید کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =