کد خبر : 69372
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
-

مجلس مخالف پیشنهاد افزایش قیمت بنزین است

مجلس مخالف پیشنهاد افزایش قیمت بنزین است

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه سفر به تبریز در گفت‌وگو در این شهرستان اظهار کرد: مجلس به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهد که افزایش قیمت حامل‌های انرژی به شکل بیان‌شده از طرف دولت، انجام گیرد. وی با بیان اینکه باید برای حامل‌های انرژی بسته تعریف شود، گفت: نقش‌های متفاوت و گوناگون باید در نظر

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه سفر به تبریز در گفت‌وگو در این شهرستان اظهار کرد: مجلس به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهد که افزایش قیمت حامل‌های انرژی به شکل بیان‌شده از طرف دولت، انجام گیرد.

وی با بیان اینکه باید برای حامل‌های انرژی بسته تعریف شود، گفت: نقش‌های متفاوت و گوناگون باید در نظر گرفته شود که هیچ فشاری روی مردم نباشد.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: باید در موضوع انرژی برنامه طوری شود که دولت نیز با مشکل روبه‌رو نشود و از این رو باید برنامه‌ها جمع‌بندی شده و مشخص تعریف شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌ها و پیشنهادهای زیادی در مجلس برای این امر وجود دارد تا آثار تخریبی به شدت کاهش یابد.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: در کل، ما قیمت مدنظر برای بنزین و یا هرگونه حامل انرژی را به این شکل قبول نداریم.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید به اینکه افزایش قیمت حامل‌های انرژی موضوع سیاسی نیست، متذکر شد: در بحث گرانی بنزین، تدابیر مناسب این است که مردم تحت فشار نباشند و عدالت اجتماعی در نظر گرفته شود زیرا کسی که ماشین ۵۰۰ میلیون تومانی دارد، بنزین را با همان قیمت استفاده می‌کند که فرد دیگری به زور یک پیکان برای مسافرکشی تهیه کرده است.

وی افزود: این‌ها پیشنهاداتی است که می‌تواند منابع را هدایت کند که به مردم آسیب نرسد و تنها هدف ما در مجلس نیز حمایت از مردم است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =