کد خبر : 69169
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
-

عالیشاه دیدار با استقلال را از دست داد

عالیشاه دیدار با استقلال را از دست داد

به گزارش قائم آنلاین، کادر پزشکی تراکتورسازی بلافاصله پس از بازی با پرسپولیس پیگیری‌های لازم در خصوص مصدومیت عالیشاه را انجام داده و نتیجه ام آر آی امروز مورد تایید پزشکان قرار گرفت. مجید صادقی پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی در این خصوص، گفت: به دستور مدیرعامل محترم باشگاه بلافاصله پس از اتمام مسابقه وضعیت مصدومیت

به گزارش قائم آنلاین، کادر پزشکی تراکتورسازی بلافاصله پس از بازی با پرسپولیس پیگیری‌های لازم در خصوص مصدومیت عالیشاه را انجام داده و نتیجه ام آر آی امروز مورد تایید پزشکان قرار گرفت.

مجید صادقی پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی در این خصوص، گفت: به دستور مدیرعامل محترم باشگاه بلافاصله پس از اتمام مسابقه وضعیت مصدومیت عالیشاه مورد بررسی قرار گرفته و جهت گرفتن ام آر آی در سریعترین زمان ممکن اقدام کردیم. نتیجه ام آر آی امروز به پزشکان متخصص و دکتر کیهانی ‌ارائه شد که بر این اساس پارگی عضله ساق پا که موجب خونریزی شده عامل مصدومیت بود. طول درمان این مصدومیت حداقل دو تا سه هفته است که امیدواریم این مشکل هم زودتر حل شود و عالیشاه را در اختیار تیم قرار بدهیم. در واقع استارت سریع بازیکن در این صحنه موجب پارگی عضله شده که اتفاق عجیب و بی سابقه‌ای در فوتبال محسوب نمی‌شود.

به گزارش مشرق، با این وضعیت، امید عالیشاه دیدار روز جمعه تراکتورسازی مقابل استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال را هم از دست داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =