کد خبر : 69380
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
-

شرکت نفت آرامکوی عربستان کشتی‌ساز می‌شود

شرکت نفت آرامکوی عربستان کشتی‌ساز می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، شرکت نفت آرامکوی عربستان با تاسیس یک واحد مشترک تولید کشتی با شرکت لمپلر و شرکت هیوندای کره تولید کشتی را کلید زده است. به گزارش عرب نیوز، شرکت آرامکوی عربستان، شرکت ملی کشتیرانی عربستان، شرکت لمپلر و شرکت هیوندای کره جنوبی قرارداد ایجاد یک واحد مشترک برای ساخت یک واحد

به گزارش قائم آنلاین، شرکت نفت آرامکوی عربستان با تاسیس یک واحد مشترک تولید کشتی با شرکت لمپلر و شرکت هیوندای کره تولید کشتی را کلید زده است.

به گزارش عرب نیوز، شرکت آرامکوی عربستان، شرکت ملی کشتیرانی عربستان، شرکت لمپلر و شرکت هیوندای کره جنوبی قرارداد ایجاد یک واحد مشترک برای ساخت یک واحد کشتی‌سازی بزرگ در عربستان را امضا کردند.

این پروژه در سال ۲۰۲۲ به اتمام خواهد رسید و قرار است یکی از بزرگترین تاسیسات خدمات کشتیرانی در عربستان ساخته شود.

این واحد کشتی‌سازی قرار است با ظرفیت تولید سالانه ۴ سکوی حفاری، ۴۰ کشتی شامل ۳ نفتکش بزرگ و همچنین سرویس ۲۶۰ شناور ساخته شود.

عبدالله السعدان معاون امور مالی توسعه و استراتژی و همچنین مدیر بخش دریانوردی بین‌المللی این شرکت، گفت: قرار است این شرکت‌ها با همکاری یکدیگر نیازهای عربستان در راستای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان حامل‌های انرژی و محصولات شیمیایی را تامین کنند.

السعدان ادامه داد: این کنسرسیوم از سال ۲۰۱۹ تولید خود را آغاز خواهد کرد و در سال ۲۰۲۲ نیز به حداکثر ظرفیت تولید خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − چهارده =