کد خبر : 68736
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
-

اگر لازم باشد بار دیگر حماسه ۹ دی را در تنکابن بنا می‌کنیم

اگر لازم باشد بار دیگر حماسه ۹ دی را در تنکابن بنا می‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در خطبه‌های نماز جمعه ۸ دی‌ماه با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در ۹دی اظهار کرد: مردم در مقابل فتنه آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی حماسه آفریدند. وی با بیان اینکه فتنه در تاریخ اسلام سابقه دارد، افزود: عامل ریاست‌طلبی، خودمحوری، دنیاطلبی است که هرکس در دل داشته باشد از

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در خطبه‌های نماز جمعه ۸ دی‌ماه با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در ۹دی اظهار کرد: مردم در مقابل فتنه آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه فتنه در تاریخ اسلام سابقه دارد، افزود: عامل ریاست‌طلبی، خودمحوری، دنیاطلبی است که هرکس در دل داشته باشد از هیچ فتنه‌ای باک نداشته و دست به هر جنایتی می‌زند.

امام‌جمعه تنکابن با اشاره به اینکه کار فتنه‌گران در سال ۸۸ به‌جایی رسید که شعار علیه نظام سر دادند، گفت: تاکنون از این حرکت اعلام برائت نیز نکردند و عجیب اینکه هنوز هم می‌گویند ما هم در خط امام هستیم!

این مسئول متذکر شد: اسرائیل از حرکات آنان حمایت کرد اما طرفداران فتنه هنوز هم نمی‌خواهند آن‌ها را رها کنند!

حجت‌الاسلام پور کبر ادامه داد: در این شهرستان هنوز بالای منبر از آدم ممنوع تصویر باعظمت تجلیل می‌شود‌. شما هنوز هم دارید راه فتنه را ادامه می‌دهید و انتظار دارید که من طلبه امام‌جمعه این شهر در مقابلتان سکوت کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تا ابد با فتنه‌گران در جنگ و ستیز هستیم و اجازه اقدام به هیچ فتنه‌گری را نخواهیم داد ولو این‌که اگر لازم باشد بار دیگر حماسه ۹ دی را در این شهرستان به‌تنهایی بنا می‌کنیم تا بساط این‌ها را از این شهرستان جمع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 6 =