کد خبر : 68500
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
-

مشکلات مالی، باعث جدایی ۵ بازیکن استقلال ساری

مشکلات مالی، باعث جدایی ۵ بازیکن استقلال ساری

به گزارش قائم آنلاین، نجمه مسلمی با اشاره به مشکلات شدید مالی تیم فوتسال بانوان استقلال ساری، گفت: ۵ بازیکن از ادامه همکاری و حضور در این تیم انصراف دادند. وی ادامه لیگ را با شرایط موجود تیم دشوار دانست و اظهار کرد: هنوز حضور بازیکن جدیدی به این تیم قطعی نشده، اما برای تقویت

به گزارش قائم آنلاین، نجمه مسلمی با اشاره به مشکلات شدید مالی تیم فوتسال بانوان استقلال ساری، گفت: ۵ بازیکن از ادامه همکاری و حضور در این تیم انصراف دادند.

وی ادامه لیگ را با شرایط موجود تیم دشوار دانست و اظهار کرد: هنوز حضور بازیکن جدیدی به این تیم قطعی نشده، اما برای تقویت تیم و عملکرد بهتر در بازی‌های مرحله برگشت نیاز به بازیکنان باانگیزه وجدید داریم.

سرمربی استقلال ساری با تأکید بر حفظ و تقویت این تیم در دور برگشت لیگ، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها هدف و اولویت کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان تیم استقلال ساری، حفظ سهمیه لیگ برتری فوتسال مازندران است و انتظار ما این هست که این‌همه درخواستی که ما از مسئولان ورزشی استان داشتیم وداریم تا دیر نشده به فکر این تیم و از دست ندادن تنها سهمیه تیم لیگ برتری استان باشند.

مسلمی بابیان اینکه استقلال ساری از جوانان باانگیزه‌ای بهره‌مند است، تصریح کرد: که نخستین بازی مرحله برگشت را در ساری میزبان خواهیم بود و همانند آخرین بازی مرحله رفت در ساری تلاش خواهیم کرد تا با کسب پیروزی وضعیت خودمان را در جدول رده‌بندی مسابقات بهبود ببخشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =