کد خبر : 68215
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
-

کدام مناطق تهران بیشترین آمار طلاق را دارند؟

کدام مناطق تهران بیشترین آمار طلاق را دارند؟

به گزارش قائم آنلاین،علی ربیعی در مراسم رونمایی از اولین سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی گفت: در کشور هماهنگی‌های بین‌بخشی قابل قبولی در زمینه آسیب‌های اجتماعی شکل گرفته  و این سامانه رصد آسیب‌ها کمک خواهد کرد تا دانش خود را در زمینه آسیب‌ها افزایش دهیم. وی ادامه داد: در زمینه‌ آسیب‌ها نیاز به دانش بیشتری داریم

به گزارش قائم آنلاین،علی ربیعی در مراسم رونمایی از اولین سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی گفت: در کشور هماهنگی‌های بین‌بخشی قابل قبولی در زمینه آسیب‌های اجتماعی شکل گرفته  و این سامانه رصد آسیب‌ها کمک خواهد کرد تا دانش خود را در زمینه آسیب‌ها افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در زمینه‌ آسیب‌ها نیاز به دانش بیشتری داریم و باید بین بیماری و عارضه که گاهی تشخیص درست نمی‌دهیم تفاوت قائل شویم.

ربیعی گفت: بعضی از آسیب‌ها مثل فقر و طلاق علامت‌های دیگری هم دارند به طوری که به جای اینکه طلاق در مناطق ۱۶ و ۱۸ بالا باشد، در مناطق ۱ف ۲ و ۳ بیشترین آمار طلاق را می‌بینیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه رصد آسیب‌ها گفت: این سامانه کمک خواهد کرد تا به طور جغرافیایی و منطقه‌ای مسائل را حل کنیم. تاکنون راهکارهای عمومی داشته‌ایم، اما اکنون باید جزئی‌تر و منطقه‌ای حل شوند. همواره سامانه‌ها عدد و رقم و نمودار به ما می‌داند، اما آنچه اکنون دنبال می‌کنیم، تحلیل کیفی در کنار داده‌های کمی است.

ربیعی ادامه داد: مراکز مشاوره، اورژانس اجتماعی، داده‌های روستایی و شهری باید استخراج شوند و هر فردی در حوزه آسیب‌ها تجارب خود را به این سامانه منتقل و کمک کند تا تحلیل‌های درستی ارائه دهیم، چرا که اکنون مسائل اجتماعی پیچیده‌تر شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − ده =