کد خبر : 61569
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
-

حسینی: مطمئنم قرعه ایران در جام جهانی سخت است

حسینی: مطمئنم قرعه ایران در جام جهانی سخت است

به گزارش قائم آنلاین، سید جلال حسینی بعد از پیروزی پر گل تیمش برابر ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: تیم ذوب آهن یکی از بهترین تیم‌هایی است که من در لیگ دیدم. آنها بازی را با انرژی و انگیزه شروع کردند اما ما توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم و به موقع به گل

به گزارش قائم آنلاین، سید جلال حسینی بعد از پیروزی پر گل تیمش برابر ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: تیم ذوب آهن یکی از بهترین تیم‌هایی است که من در لیگ دیدم. آنها بازی را با انرژی و انگیزه شروع کردند اما ما توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم و به موقع به گل برسیم. خدا را شکر توانستیم در نیمه دوم هم بازی را در اختیار داشته باشیم و سه امتیاز این بازی مهم را به دست بیاوریم.

او درباره گل نخوردن پرسپولیس از زمان بازگشتش به تیم هم بیان کرد: در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان‌مان یعنی مهدی طارمی را در اختیار نداریم. در بعضی بازی‌ها احمدزاده، مسلمان و کامیابی‌نیا هم نبودند. ما یک تیم هستیم و سعی می‌کنیم روند خوبمان را ادامه دهیم.

بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ باید برگزار کنیم

حسینی در باره قرعه کشی جام جهانی هم که امروز برگزار می‌شود، گفت: من مطمئنم که قرعه ایران سخت خواهد بود. ما باید برنامه ریزی کنیم. اگر قرار باشد با تیم‌های بزرگ هم‌گروه شویم، باید با تیم‌هایی شبیه آنها بازی‌های تدارکاتی انجام دهیم اما متاسفانه تدارکات ما برای جام جهانی خیلی مناسب نیست.

شجاع قسم خورد خطای پنالتی نکرده است

کاپیتان پرسپولیس درباره داوری هم اظهار کرد: شجاع قسم خورد که خطا نکرده است و من هم فکر نمی‌کنم که پنالتی صحیح بوده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 3 =