کد خبر : 61320
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
-

صحبت‌های خصوصی صالح و چشمی در پایان بازی

صحبت‌های خصوصی صالح و چشمی در پایان بازی

به گزارش قائم آنلاین، از حواشی جالب دیدار تیم های پیکان و استقلال، صحبت های خصوصی صالح با چشمی بعد از پایان این بازی بود. دیدار تیم های پیکان و استقلال در چارچوب رقابت های لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. حواشی نیمه دوم این بازی به شرح زیر است: درحالی که

به گزارش قائم آنلاین، از حواشی جالب دیدار تیم های پیکان و استقلال، صحبت های خصوصی صالح با چشمی بعد از پایان این بازی بود.

دیدار تیم های پیکان و استقلال در چارچوب رقابت های لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
حواشی نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:
درحالی که قرارداد ساناک و فرزند شفر به عنوان مربی با استقلالی ها ثبت شده ولی ساناک امروز هم نتوانست روی نیمکت تیم استقلال بنشیند. ظاهرا کارت او هنوز صادر نشده است.
جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال این بازی را از نزدیک تماشا کرد.
روی نیمکت استقلال در این بازی سید مهدی رحمتی، حسن بیت سعید، علی قربانی، فرشید باقری، مهدی قائدی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان و پادوانی حاضر بودند. روی نیمکت تیم پیکان هم رحمان احمدی، مهدی مومنی، بختیار رحمانی، ابوالفضل رزاق پور، ماهان رحمانی، سعید صادقی، علی حمودی، فراز اماعلی و امیر روستایی قرار داشتند.
در دقیقه ۶۲ بازی وقتی که تیم پیکان می خواست یک ضد حمله بزند، جاگیری اشتباه پیام حیدری داور بازی باعث برخورد توپ به او شد و این مسئله اعتراض پیکانی ها را در پی داشت.
اندک هواداران تیم پیکان در این بازی به دلیل موفق بودن پیام نیازمند در خروج هایش، او را با شعار پیام عابدزاده مورد تشویق قرار دادند.
هواداران استقلال از دقیقه ۶۶ خواهان حضور قائدی در زمین شدند و در نهایت این بازیکن در دقیقه ۸۳ وارد زمین شد.
حدود ۱۰ هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
پس از پایان بازی استقلال و پیکان درحالی که همه بازیکنان زمین را ترک کرده بودند، چشمی با مجید صالح در حال گفت وگو به صورت خصوصی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − هجده =