کد خبر : 60884
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۴۰
-

قرائت گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان به تعویق افتاد

قرائت گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان به تعویق افتاد

به گزارش قائم آنلاین،میرزاده گفت: با توجه به اطلاعات جدید دیوان محاسبات، گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به دو هفته آینده موکول شد. میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، با اشاره به جلسه این کمیسیون گفت: گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در این نشست بررسی

به گزارش قائم آنلاین،میرزاده گفت: با توجه به اطلاعات جدید دیوان محاسبات، گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به دو هفته آینده موکول شد.

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، با اشاره به جلسه این کمیسیون گفت: گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در این نشست بررسی شد.

وی ادامه داد: با توجه به رسیدن اطلاعات جدیدی از دیوان محاسبات به کمیسیون آموزش، مقرر شد گزارش نهایی این طرح در نشست روز سه‌شنبه دو هفته آینده در تاریخ ۲۱ آذرماه تدوین و به رأی اعضا گذاشته شود.

نماینده مردم گرمی تاکید کرد: براین اساس گزارش نهایی کمیسیون آموزش که قرار بود امروز در این کمیسیون قرائت شود به دو هفته آینده موکول شد و امیدوارم گزارش نهایی ۳۰ دقیقه‌ای در خصوص تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تدوین و به صحن علنی مجلس ارائه شود.

میرزاده همچنین تصریح کرد: گزارش مسئولان مدارس صدرا که تحت مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی است هم در این نشست بررسی شد.

نماینده مردم گرمی با استناد به آمار ارائه شده از سوی مسئولان مدارس صدرا اذعان کرد: بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز در این مدارس در رشته‎های علوم انسانی و در چارچوب رسالت سازمان تبلیغات اسلامی در مقطع دبیرستان و راهنمایی تحصیل می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با تأکید بر اینکه اعضای کمیسیون معتقدند که تمام مدارس باید زیر نظر آموزش وپرورش فعالیت کنند و دولتی یا غیردولتی باشند، افزود: در نشست امروز مقرر شد اعضای کمیسیون بازدیدی از این مدارس داشته باشند و گزارشی از این مدارس به هیئت رئیسه کمیسیون ارائه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − دو =