کد خبر : 61018
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
-

از جریمه بازیکنان و کادر فنی تا عذرخواهی مالک از هواداران!

از جریمه بازیکنان و کادر فنی تا عذرخواهی مالک از هواداران!

به گزارش قائم آنلاین،با تصمیم هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران کادر فنی و بازیکنان جریمه شدند. با توجه به کسب نتایج ضعیف توسط تیم نساجی مازندران در هفته های اخیر و شکست مقابل نفت مسجد سلیمان با تصمیم هیئت مدیره باشگاه نساجی، کادرفنی و بازیکنان جریمه شدند. بدین ترتیب کادرفنی به میزان ۱۵ درصد از

به گزارش قائم آنلاین،با تصمیم هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران کادر فنی و بازیکنان جریمه شدند.

با توجه به کسب نتایج ضعیف توسط تیم نساجی مازندران در هفته های اخیر و شکست مقابل نفت مسجد سلیمان با تصمیم هیئت مدیره باشگاه نساجی، کادرفنی و بازیکنان جریمه شدند.

بدین ترتیب کادرفنی به میزان ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد خود و بازیکنان ۱۰ درصد جریمه خواهند شد.

پیام عذرخواهی و تشکر مالک نساجی مازندران از هواداران

مالک باشگاه نساجی مازندران با انتشار پیامی از حضور پرشور و عاشقانه هواداران، در بازی با نفت مسجد سلیمان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین فرهاد صنیعی فر بابت نتایج اخیر و شکست مقابل نفت مسجد سلیمان از طرفداران نساجی مازندران عذرخواهی کرد.

در این پیام خطاب به هواداران نساجی آمده است: «قبل از هر چیز افتخار می کنم نساجی مازندران هوادارانی مملو از انرژی، محبت و عشق دارد.

اعتراف هم می کنم نتایج اخیر به ویژه دو شکست متوالی برابر ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان چیزی نبود که شما خوبان انتظارش را داشته یا مستحق آن باشید.

بر این اساس بر خود لازم می دانم ضمن تشکر از همه شما به خاطر زحمات زیادی که کشیده و حمایت هایی که داشتید،به نمایندگی از مجموعه نساجی مراتب عذرخواهی خودم را از تمامی عاشقان این تیم اعلام کنم.

یقین بدانید هدف ما خدمت و خوشحال کردن هواداران و فراهم ساختن شرایط بهتر برای پیشرفت تیم است. شکست، باخت و از همه بدتر تسلیم شدن، هیچ تناسبی با روحیات و ویژگی های اخلاقی من ندارد.

همچنین می دانم بسیاری از شما نگران نساجی هستید و این نگرانی به جاست. صدای همه شما هواداران نساجی را شنیدیم و تلاش خواهیم کرد با نهایت جدیت و شدت مشکلات تیم را ریشه یابی و حل کنیم.

مطمئن هستم می توانیم به کمک هم نتایج اخیر را فراموش کرده و روزهای خوب گذشته را تکرار کنیم چون تک تک شما هواداران نساجی مثل همیشه پشت تیم ایستاده و خواهید ایستاد. باز هم از همه شما متشکرم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 8 =