کد خبر : 61066
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
-

آماده کمک به سیمرغ هستیم

آماده کمک به سیمرغ هستیم

به گزارش قائم آنلاین،رضا عبدی در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه برای صیانت از اقتصاد موجود و در راستای توسعه اشتغال گام‌های خوبی برداشتند. معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه گروهی از مردم‌دوست دارند در واحدی مشغول به کارشده

به گزارش قائم آنلاین،رضا عبدی در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه برای صیانت از اقتصاد موجود و در راستای توسعه اشتغال گام‌های خوبی برداشتند.

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه گروهی از مردم‌دوست دارند در واحدی مشغول به کارشده و مزد دریافت کنند و گروهی دیگر هم دوست دارند برای خودکار کنند، تصریح کرد: دولت برای دو بخش تسهیلاتی را در نظر گرفته است.

وی افزود: بخشی از نگاه دولت توسعه کسب‌ و کارهایی است که با آموزش کوچک و تجربه همچنین وصل کردن به بازار می‌توان آن را فعال کرد.

این مسئول با بیان اینکه دولت در نظر دارد در دو قالب تبصره ۱۸ و ۱٫۵ میلیارد دلار اشتغال روستایی به ظرفیت‌های موجود کمک کند، عنوان کرد: خیلی از ظرفیت‌ها در مجموعه شهرستان توزیع‌ شده است.

وی در پایان گفت: آمادگی این را داریم که به شهرستان‌ها نیز کمک کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =