کد خبر : 60526
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
-

۳۵ مورد بازدید از واحدهای عرضه غیرمجاز تره‌بار و سموم کشاورزی در قائم‌شهر

۳۵ مورد بازدید از واحدهای عرضه غیرمجاز تره‌بار و سموم کشاورزی در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین،مجید جعفری طی گفت‌وگویی در خصوص چگونگی بازدید اکیپ‌های نظارتی شهرستانم قائم‌شهر اظهار کرد: نظارت این اکیپ‌ها به‌صورت منظم و برنامه ریزی شده به‌صورت تصادفی و بازرسی و بررسی مستمر و مداوم از واحدهای تره‌بار فروشی و فروشگاه‌های این شهرستان می‌باشد. وی با بیان اینکه برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی ازجمله

به گزارش قائم آنلاین،مجید جعفری طی گفت‌وگویی در خصوص چگونگی بازدید اکیپ‌های نظارتی شهرستانم قائم‌شهر اظهار کرد: نظارت این اکیپ‌ها به‌صورت منظم و برنامه ریزی شده به‌صورت تصادفی و بازرسی و بررسی مستمر و مداوم از واحدهای تره‌بار فروشی و فروشگاه‌های این شهرستان می‌باشد.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی ازجمله توزیع و فروش میوه‌های قاچاق و سموم غیرمجاز، کارشناسان این مدیریت و اکیپ نظارتی شهرستان نظارت دارد، افزود: این مهم نیازمند همکاری سایر ارگان‌های نظارتی در برخورد جدی و بازدارنده با افرادی که میوه و تره‌بار قاچاق و سموم غیرمجاز توزیع می‌کنند، می‌باشد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر خاطرنشان کرد: در بازدیدهای آبان‌ماه سال‌جاری، از ۳۵ بازدید به‌عمل‌آمده، ۱۲ مورد بازدید از فروشگاه‌های سموم نباتی و واحدهای تره بارفروشی و ۲۳ واحد سورتینگ بوده است.

جعفری در پایان اذعان کرد: این بازدیدها که با حضور نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی انجام شد؛ ۱۷ مورد تذکر شفاهی به این واحدها داده شد که در صورت تکرار در بازدید بعدی نسبت به پلمپ آن اقدام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − چهار =