کد خبر : 60417
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
-

“نسیم” و “طرفداری” مجرم شناخته نشدند

“نسیم” و “طرفداری” مجرم شناخته نشدند

به گزارش قائم آنلاین،دادگاه رسیدگی به پرونده مدیران مسئول خبرگزاری نسیم و سایت طرفداری، صبح امروز در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی و با حضور اعضای هیئت منصفه مطبوعات برگزار شد. پرونده مدیر مسئول خبرگزاری نسیم به اتهام پخش شایعات و نشر مطالب خلاف با شکایت وزارت اقتصاد و

به گزارش قائم آنلاین،دادگاه رسیدگی به پرونده مدیران مسئول خبرگزاری نسیم و سایت طرفداری، صبح امروز در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی و با حضور اعضای هیئت منصفه مطبوعات برگزار شد.

پرونده مدیر مسئول خبرگزاری نسیم به اتهام پخش شایعات و نشر مطالب خلاف با شکایت وزارت اقتصاد و امور دارایی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سید کامل تقوی‌نژاد و فرشاد حیدری تشکیل شده بود که پس از استماع شکایت شکات و دفاعیات متهم، هیئت منصفه مطبوعات، مدیرمسئول خبرگزاری نسیم را در ار ارتباط با عناوین اتهامی انتسابی، مجرم نشناخت.

پرونده مدیر مسئول سایت طرفداری نیز با شکایت صدا و سیما و به اتهام عرضه، انتشار و پخش بدون مجوز آثار متعلق به صداوسیما تشکیل شده بود که در این پرونده نیز هیئت منصفه مطبوعات، متهم را مجرم ندانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − یازده =