کد خبر : 60530
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
-

بسیج هیچ‌وقت راه را گم نکرد

بسیج هیچ‌وقت راه را گم نکرد

به گزارش قائم آنلاین،محمد برمر در همایش میثاق با ولایت ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر و تکفیر، اظهار کرد: بسیج یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است. وی افزود: امروز معتقدیم خون شهدای مدافع حرم ثمر داد و امروز خانواده‌های معظم شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و

به گزارش قائم آنلاین،محمد برمر در همایش میثاق با ولایت ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر و تکفیر، اظهار کرد: بسیج یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز معتقدیم خون شهدای مدافع حرم ثمر داد و امروز خانواده‌های معظم شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دل‌شاد هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ بابیان اینکه حضور شما پیام دیگری برای نظام سلطه و استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای جنایت‌کار دارد، تأکید کرد: آمریکا باید خود را برای نبرد با بسیجیان و نسل‌های آینده که انگیزه و اراده به‌مراتب بیشتر از همه ما و نسل‌های گذشته دارد آماده کند.

وی ادامه داد: جمعیتی که در اینجا حضور دارد در هر جبهه‌ای که قرار گیرد با تأثیری که فرهنگ عبرت‌آمیز عاشورا و اربعین حسینی در ذهن این نونهالان و دانش‌آموزان شکل گرفت آمریکا را با چالش بزرگ بحران هویت عمیق‌تر نسبت به امروز در آینده مواجه خواهد کرد.

برمر با اشاره به اینکه آمریکا برای مبارزه با مدافعان حرم ماند و در جبهه‌های مقاومت مستأصل شد که چطور باید ده‌ها سال آینده باید چگونه با آن‌ها مبارزه کند، تصریح کرد: آمریکا هرگز پاسخ این سؤال را نخواهد یافت همان‌طور که در جنگ پاسخ این سؤال را نتوانست بفهمد.

وی افزود: آمریکا در جنگی که جنگ گوشت و گلوله و جنگ بدن‌های نحیف یکی بسیجی و تانک‌های مرکاوا و T72 جبهه غربی، عبری و عربی بود نتوانست آن سؤال را حل کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ بابیان اینکه خدا را شاکریم در مملکتی زندگی می‌کنیم که به‌واسطه خون شهدای بزرگوار به‌ویژه شهدای شهرستان سربلند تاریخ هستیم، اظهار کرد: برای همیشه این پیام را به جبهه زر و زور و تزویر مخابره می‌کنیم که با این نسل توان مبارزه نخواهند داشت.

وی ادامه داد: عمر بابرکت بسیج به سه قسمت دوران تولد، تکامل و توسعه بسیج تقسیم می‌شود.

برمر با اشاره به اینکه دوره تولد بسیج در فضای انقلاب اسلامی به شکل رسمی در پنجم آذر سال ۵۸ شکل گرفت، تصریح کرد: تفکر تأسیس بسیج توسط امام راحل از سال ۵۵ و در تبعید وجود داشت.

وی ادامه داد: جمعی از شاگردان امام (ره) زمانی که ایشان در تبعید به سر می‌برند از حضرت امام (ره) سؤال می‌کنند شما در اندیشه حکومت اسلامی هستید، اگر این اتفاق افتاد چطور آن را اداره می‌کنید، حضرت امام (ره) در پاسخ فرمودند: من بسیج تشکیل می‌دهم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ بابیان اینکه انقلاب به‌واسطه بسیج مردمی که با خون‌های گران‌قدرشان پیروزی انقلاب اسلامی را تثبیت کردند پیروز می‌شود، تصریح کرد: ما از عاشورا، محرم و صفر و اربعین حسینی برمی‌گردیم.

وی افزود: خیل عظیمی از مبارزان انقلاب دهه اول انقلاب و دهه مظلوم ۶۰ بودند، دهه‌ای که تا چند وقت پیش می‌رفت تا جای شهید و جلاد عوض شود و اگر هوشیاری آن مرد بزرگ تاریخ نبود این اتفاق رخ می‌داد و منافقینی که دیروز خیلی وحشیانه در عراق و سوریه سر می‌بریدند در دهه ۶۰ بدتر از کار را در کشور انجام دادند.

برمر با اشاره به اینکه مبارزان انقلاب و بسیجی‌ها به سخره گرفته می‌شدند، اظهار کرد: کسانی تمسخر می‌کردند که داعش برای ایران خطری ندارد و داعش را ساخته‌وپرداخته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌دانستند اما بیش از ۲۰۰ هزار شهید در جبهه مقاومت محصول کیست.

وی ادامه داد: برخی تا چند وقت پیش بسیج را تروریست می‌نامند و هنوز هم برخی می‌گویند و در آینده هم خواهند گفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ بابیان اینکه رمز ماندگاری بسیج روحیه‌ای است که تبدیل به تفکر شده است، تأکید کرد: بسیجی احساس مسؤولیت می‌کند و کیلومترها دورتر از ایران غریبانه و مظلومانه می‌جنگد و جنازه‌اش هم برنمی‌گردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهید آوینی در جنگ گفت «داشتن رزمندگان و بسیجیان انقلاب اسلامی آرزوی ۱۲۴ هزار پیامبر در طول تاریخ بوده»، گفت: اگر شهید آوینی امروز زنده بود می‌گفت داشتن مدافعان حرم آرزوی همه پیامبران و ائمه بوده است.

برمر بابیان اینکه احساس مسؤولیت الهی باعث شد مدافعان مظلوم حرم که همه بسیجی بودند با تفکر بسیجی وارد میدان شوند، اظهار کرد: دومین رمز ماندگاری بسیج بصیرت بسیجی بود که مثل قطب‌نما در دست بسیجی است.

وی در پایان گفت: بسیج هیچ‌وقت راه را گم نکرد و در ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی همیشه بسیج را در میدان عمل دیده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − شش =