کد خبر : 60533
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
-

بسیج تمام معادلات تئوریسین‌های جهان را به هم ریخت

بسیج تمام معادلات تئوریسین‌های جهان را به هم ریخت

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی حبیب‌نژاد در همایش باشکوه میثاق با ولایت ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر و تکفیر، اظهار کرد: امام راحل بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این شجره طیبه بسیج را در کشور پایه‌گذاری کرد. وی افزود: مأموریت‌های متعددی برای بسیج تعریف‌شده است. فرماندار سیمرغ بابیان

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی حبیب‌نژاد در همایش باشکوه میثاق با ولایت ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر و تکفیر، اظهار کرد: امام راحل بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این شجره طیبه بسیج را در کشور پایه‌گذاری کرد.

وی افزود: مأموریت‌های متعددی برای بسیج تعریف‌شده است.

فرماندار سیمرغ بابیان اینکه زمانی که بسیج به‌عنوان نیروی متبلور شهد از نهاد انقلاب وارد عرصه جنگ شد رشادت‌های را از خود نشان دادند که در هیچ دانشگاهی تدریس نشده است، تصریح کرد: بسیجیان ناب‌ترین و خالص‌ترین نیروی حضرت امام راحل بودند که حماسه‌های زیادی را خلق کردند.

وی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس شاهد مشارکت بسیج در عرصه‌های سازندگی و عمران و آبادانی کشور بودیم.

حبیب‌نژاد با اشاره به اینکه بسیج تنها نیرویی است که در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … جامعه نقش ایفا می‌کند، اظهار گرد: مأموریت بسیج چندگانه است و فراتر از مأموریت‌هایی است که برای سایر نیروهای نظامی و انتظامی تعریف‌شده است.

وی افزود: بسیجیان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش فزاینده‌ای را برای حفظ انقلاب و نگاه انقلابی دارد.

فرماندار سیمرغ بابیان اینکه مدافعان حرم که از بسیجیان ما هستند با فرماندهی سردار سپاه اسلام خوشحالی فزاینده‌ای را برای مردم کشور رقم زدند، تصریح کرد: بسیجیان در هر نقطه‌ای که لازم بود حاضر شدند و در دفاع از حرم هم جانشان را در طبق اخلاص قراردادند.

وی در پایان گفت: بسیجیان ما در هیچ دانشگاهی درس نخواند و اما تمام معادلات تئوریسین‌های جهان را به هم ریختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 16 =