کد خبر : 60251
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
-

پیوند میان بسیج و مرجعیت شیعه، قدرتی عظیم در مقابل دشمنان است

پیوند میان بسیج و مرجعیت شیعه، قدرتی عظیم در مقابل دشمنان است

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام یدالله غلامی همزمان با هفته بسیج در شهرستان قائم‎شهر، اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم همواره در تلاش بودند و هستند تا از روش‌ها و مسیرهای مختلف به این نظام و انقلاب آسیب وارد کنند، لذا روش‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها، فشارها و … را برای به زانو در آوردن

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام یدالله غلامی همزمان با هفته بسیج در شهرستان قائم‎شهر، اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم همواره در تلاش بودند و هستند تا از روش‌ها و مسیرهای مختلف به این نظام و انقلاب آسیب وارد کنند، لذا روش‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها، فشارها و … را برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی بکار گرفتند.

وی با اشاره به نمونه‌های از تهدیدات در کشورها، افزود: تهدید امنیتی که با ایجاد آشوب در کشوری با هدف از پای در آوردن نظام آن کشور است، تهدید نظامی مثل جنگ تحمیلی ایران که هشت سال به طول انجامید و آن هم از نوع جنگ سخت و به نوعی جنگ جهانی علیه کشور ما بوده است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، بیان کرد: گاهی تهدیدها اقتصادی است که کشور ما تجربه آن را با تحریم‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

غلامی در ادامه با بیان اینکه تهدید بعدی از نوع فرهنگی است، خاطرنشان کرد: فرهنگ یک کشور هویت یک ملت است و به مثابه نفس آن کشور خواهد بود که اگر آن را از ملتی بگیرند چیزی برای زنده ماندن ندارد.

وی با اشاره به تهدیدات سیاسی  علیه کشورمان تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب، کشورمان با فشارهای سیاسی دشمنان مقابله کرد ولی این ملت با تمام این مشکلات همچنان با صلابت و محکم ایستاده است نه تنها خود بلکه کشورهای منطقه را نیز با مقاومت و ایستادگی تحت تاثیر قرار داده است ودشمنان را از خاک منطقه‌ای هم بیرون راند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه ایمان و اعتقاد به خدا، اولین مولفه قدرت ایران اسلامی در برابر مشکلات است، گفت: این مولفه بصیرت بخش بوده و پیروزی به همراه دارد و همه مشکلات حتی مرگ  را نیز با رسیدن به مقام والای شهادت شیرین می‌کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: دومین مولفه قدرت در کشور ما، رهبری سیاسی از نوع ولایت فقیه است که هر زمان امت و امام با هم متحد بودند هیچ دشمنی نتوانست بر ما فائق آید و این یک امر و تاکید قرآنی است.

غلامی پیروزی انقلاب اسلامی را از معجزات قرن نامید و اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج است که امروزه در کشورهایی چون عراق، یمن، سوریه و … نیز شکل گرفت و این از آرزوهای امام راحل در تشکیل جامعه اسلامی بود و به این واسطه قابلیت دفاعی ایران در برابر همه اقسام تهدیدات و فشارهای دشمن در عرصه بین المللی ارتقاء پیدا کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج کاری کرد که هر خانه  و محله‌ای به یک پادگان نظامی و دژ دفاعی تبدیل شود و امروز با پیوند بین بسیج و مرجعیت شیعه قدرتی عظیم دفاعی در برابر دشمنان شکل گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 4 =