کد خبر : 60340
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
-

سردترین استان‌های کشور کجا هستند؟

سردترین استان‌های کشور کجا هستند؟

به گزارش قائم آنلاین، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: علاوه بر بارش های پراکنده در شمال کشور، از روز سه شنبه تا آخر هفته باران می بارد. فریبا گودرزی اظهار داشت: سامانه بارشی که از چند روز قبل وارد کشور شده بود، امروز از شمال شرق خارج می شود. در حال حاضر شاهد بارش برف در

به گزارش قائم آنلاین، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: علاوه بر بارش های پراکنده در شمال کشور، از روز سه شنبه تا آخر هفته باران می بارد.

فریبا گودرزی اظهار داشت: سامانه بارشی که از چند روز قبل وارد کشور شده بود، امروز از شمال شرق خارج می شود. در حال حاضر شاهد بارش برف در سرخس،قوچان و بجنورد هستیم. همپنین در بندر ترکن و گرگان بارش ادامه دارد.

وی ادامه داد: نوسانات دمایی باعث روند کاهش دما در کشور شده است. دمای همدان هشت درجه، قم و اراک۶ درجه و تهران تا ۴ درجه کاهش یافته و این روند تا دو روز آینده ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شهرکرد با دمای منفی ۱۰ درجه و اردبیل با منفی ۹ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

گودرزی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر سامانه جدیدی از شمال غرب کشور وارد شده است که خیلی زود کشور را ترک و به صورت رگباری در برخی مناطق می بارد.

به گفته وی از روز سه شنبه تا آخر هفته سواحل خزر بارانی است. همچنین با توجه به حجم بارش ها و وزش باد، تا روز چهارشنبه هوای کلانشهرها آلوده نمی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 10 =