کد خبر : 59733
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
-

کمک ۳۱۰ میلیون تومانی وزرت ورزش و جوانان برای بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر

کمک ۳۱۰ میلیون تومانی وزرت ورزش و جوانان برای بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، میر محمد غراوی عصر امروز در بازدید از استادیوم شهید وطنی شهرستان قائم‌شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان برای نوسازی سکوهای این ورزشگاه ۳۱۰ میلیون تومان اعتبار می‎دهد. وی با تاکید بر این که این مبلغ از ردیف اعتبارات ملی وزارتخانه تامین می شود ، تصریح کرد:

به گزارش قائم آنلاین، میر محمد غراوی عصر امروز در بازدید از استادیوم شهید وطنی شهرستان قائم‌شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان برای نوسازی سکوهای این ورزشگاه ۳۱۰ میلیون تومان اعتبار می‎دهد.

وی با تاکید بر این که این مبلغ از ردیف اعتبارات ملی وزارتخانه تامین می شود ، تصریح کرد: این میزان اعتبار جوابگوی نوسازی همه سکوهای فرسوده این ورزشگاه نبوده، اما با اختصاص اعتبار بیشتر در آینده علاوه بر بهسازی و نوسازی سکوها، اعتباری برای مناسب سازی رختکن و سیستم روشنایی ورزشگاه قرار خواهیم داد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: شهرستان قائم‎شهر به واسطه حضور تیم قدیمی و ریشه‌‌دار فوتبال نساجی در مسابقات لیگ دسته یک کشور دارای طرفداران بی‌شماری است، اما متاسفانه سکوهای ورزشگاه شهید وطنی این شهرستان فرسوده شده و خطر ریزش سکوها تهدید کننده است.

این مسوول در ادامه بیان کرد: یکی از وظایف مهم وزارت ورزش و جوانان تعمیر، نگهداری و ساخت اماکن ورزشی است و اولویت نخست هم با ورزشگاه‎هایی است که تیم فوتبال آنها در سطوح بالا و در مسابقات کشوری حضور دارند.

غراوی ابراز امیدواری کرد و گفت: علاوه بر افزایش اعتبار ملی برای این ورزشگاه تا پایان امسال، در سال آینده نیز اعتبار مناسب تری برای بازسازی ورزشگاه شهید وطنی تخصیص یابد.

وی همچنین از وجود حدود چهار هزار طرح ورزشی نیمه تمام در استان های کشور خبر داد و افزود: برای تکمیل آنها به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و اعتبارات ملی تخصیص یافته برای تکمیل طرح‎های ورزشی نیمه تمام هدف گذاری شده در سال جاری را حدود ۱۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اولویت وزارتخانه ، تکمیل طرح های ورزشی با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد است و بر همین اساس امسال تکمیل و بهره برداری از ۷۴۴ طرح را هدف گذاری کرد.

این مسوول در پایان اظهار کرد: با اعلام این که ۳۴۰ طرح ورزشی هدف گذاری شده پس از تکمیل در هفته دولت سال جاری بهره برداری شد، گفت که بقیه طرح ها نیز در دهه فجر و در نهایت تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + دوازده =