کد خبر : 59486
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
-

متدعلمی AGM دومیری گنجی ثبت جهانی شد

متدعلمی AGM دومیری گنجی ثبت جهانی شد

به گزارش قائم آنلاین، پروفسور داود دومیری گنجی ، این چهره دانشگاهی از سال ۲۰۰۵ تاکنون، بعنوان یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان در پیشبرد علم معرفی شد. براساس اعلام موسسه رویترز و سایزواچ پروفسور داود دومیری گنجی، در ۱۳ سال گذشته توانسته است عنوان دانشمند برتر یکدرصد برتر جهان راحفظ و از بین دانشمندان یک درصد

به گزارش قائم آنلاین، پروفسور داود دومیری گنجی ، این چهره دانشگاهی از سال ۲۰۰۵ تاکنون، بعنوان یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان در پیشبرد علم معرفی شد.

براساس اعلام موسسه رویترز و سایزواچ پروفسور داود دومیری گنجی، در ۱۳ سال گذشته توانسته است عنوان دانشمند برتر یکدرصد برتر جهان راحفظ و از بین دانشمندان یک درصد برتر علمی جهان ۴ دوره مقام نخست برترین دانشمندایران راکسب کند.

پروفسور دومیری گنجی در دو دهه اخیر موثرترین دانشمندان یک درصد کشور شناخته شده است بطوریکه از سال‌های ۲۰۰۵ تا کنون تعداد ارجاعات به مقالات ایشان افزایش چشمگیر‌ی پیدا کرده و با داشتن بیشترین مقالات و کتاب‌های بین المللی رتبه نخست را در حوزه مهندسی در ایران دارند.

رییس دانشگاه فناوری نوین آمل، با ابداع متد AGM و نیز ثبت جهانی این متد، اعتبار ویژه‌ای در بین دانشمندان یک درصد برتر علمی جهان بخود اختصاص داده است.

پروفسور دومیری گنجی در زمان دانشجویی کسب دانشجوی نمونه کشوری و در در سال‌های اخیر نشان ملی پژوهش و چهره ماندگار استان را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − 1 =