کد خبر : 59832
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
-

تمام اطلاعات امنیتی و سیاسی دنیا در برابر افکار سردار سلیمانی هیچ است

تمام اطلاعات امنیتی و سیاسی دنیا در برابر افکار سردار سلیمانی هیچ است

به گزارش قائم آنلاین، از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری پنجشنبه‌شب در جمع خواهران بسیجی شهرستان بهشهر اظهار کرد: ربیع‌الاول بهار ماه‌هاست و خداوند در این ماه رحمت خود را بر زمین نازل کرد و هیچ رحمتی به رحمت در این ماه نمی‌رسد. وی با بیان اینکه مومنان در برابر رهبر دینی خود سه وظیفه

به گزارش قائم آنلاین، از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری پنجشنبه‌شب در جمع خواهران بسیجی شهرستان بهشهر اظهار کرد: ربیع‌الاول بهار ماه‌هاست و خداوند در این ماه رحمت خود را بر زمین نازل کرد و هیچ رحمتی به رحمت در این ماه نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه مومنان در برابر رهبر دینی خود سه وظیفه عمده بر عهده دارند، افزود: اطاعت و تسلیم بودن در برابر رهبری، داشتن اخلاص و رعایت عفاف و حجاب از وظایف اصلی در برابر رهبری از نگاه قرآن کریم است.

امام جمعه بهشهر با اشاره به اینکه کل منطقه دنیا و درون جامعه مردم به دو گروه تقسیم می‌شوند، بیان کرد: گروه اول بسیجی‌ها، انقلابیون و مستضعفین هستند که می‌شنوند و اطاعت می‌کنند و گروه دوم کسانی هستند که می‌شنوند و به سخره می‌گیرند.

این مسؤول با بیان اینکه اولین ویژگی یک بسیجی باور آن است، تصریح کرد: بسیجی مخلص خدا باید تسلیم فرمان‌های الهی باشد و با باور و اعتقاد به شنیده‌ها از آن فرمان‌برداری و اطاعت کند.

جباری اظهار کرد: حامیان ولایت افرادی هستند که به فرمایشات رهبرشان گوش و از آن اطاعت می‌کنند و این مهم اصلی‌ترین ویژگی و شاخصه یک فرد بسیجی است.

وی با اشاره به وعده صادق و نابودی داعش گفت: تمام اطلاعات امنیتی و سیاسی دنیا در برابر افکار سردار سلیمانی هیچ است، فراموش نکنید که سردار قاسم سلیمانی بسیجی‌وار وارد میدان جنگ شد و شایسته بالاترین رتبه‌هاست.

امام جمعه بهشهر خطاب به فرمانده سپاه ناحیه بهشهر، افزود: امسال هفته بسیج را باید در شهرستان پررونق‌تر برگزار کرد و اعلان شادی و سرور کرد تا همگان طعم شیرین این وعده صادق را بچشند.

این مسؤول به رعایت عفاف و حجاب بانوان تاکید کرد و ادامه داد: مراعات عفاف و حجاب یکی از وظایف مومن در برابر رهبری است و خواهران ما باید با رعایت پوشش اسلامی در جنگ خصمانه دشمن در حوزه فرهنگی بسیجی‌گونه بدرخشند و پیام هفته بسیج را به تمامی هم‌نوعان خود انتقال دهند.

جباری در پایان گفت: همه فتنه‌های جهان اسلام و ضرر کشورهای اسلامی تنها بخاطر هوس‌بازی آل‌سعود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − هفت =