کد خبر : 59234
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
-

واکنش رسانه عربی زبان به نشست «سوچی» روسیه

واکنش رسانه عربی زبان به نشست «سوچی» روسیه

به گزارش قائم آنلاین، یک رسانه عرب زبان با اشاره به نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه در سوچی آنرا به مثابه واکنش قوی به طرح های تجزیه طلبانه آمریکا دانسته است. رای الیوم در مطلبی با اشاره به نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه آورده است: مشرق عربی اسلامی این

به گزارش قائم آنلاین، یک رسانه عرب زبان با اشاره به نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه در سوچی آنرا به مثابه واکنش قوی به طرح های تجزیه طلبانه آمریکا دانسته است.

رای الیوم در مطلبی با اشاره به نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه آورده است: مشرق عربی اسلامی این روزها با بیداری بی سابقه ای روبرو است و شرایط جدیدی در حال رقم خوردن است که با کمک روسیه سدی بلند در برابر دخالت های آمریکایی-غربی ایجاد می کند.

این رسانه می نویسد: نشست سه جانبه سوچی که امروز با حضور حسن روحانی رئیس جمهور ایران و همتای ترکیه ای وی رجب طیب اردوغان و به سرپرستی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه کار خود را آغاز کرده است، عنوان برجسته این تحول جدید است و بعید نیست که نشست سه جانبه در آینده نزدیک به نشست پنج جانبه با حضور سوریه و عراق تبدیل شود.

رای الیوم نوشت: این نشست واکنش قوی به طرح های تجزیه طلبانه آمریکا است طرحهایی که آمریکایی بر اساس فتنه طایفه ای قصد دارند که جهان اسلام را در دریای خون غرق کنند و در راستای خدمت به منافع تجاوزکارانه اسرائیل حرکت کنند و ثروت ها و منابع منطقه و گزینه های آنرا بر باد دهند و در نهایت مانع از رشد و توسعه منطقه شوند.

این رسانه آورده است: نشست سه جانبه سوچی با هدف اعلام پایان جنگ در سوریه است و پس از سه روز از نشست سران سوریه-روسیه، ترتیبات اوضاع منطقه بازنگری خواهد شد و قدرت جدیدی شکل خواهد گرفت که به بازیگران بزرگ منطقه متکی است و با هدف ایجاد نهضت در همه جوانب نظامی، اقتصادی و سیاسی است. برگزاری نشست در موعد راهبردی با درجه عالی اهمیت از نظر مکان و زمان، موفقیت بزرگی به نوبه خود محسوب می شود. اینکه چه حاصل خواهد شد به جزییات آن مربوط می شود. ما این نشست سه جانبه و هر آنچه از این منظومه جدید ایجاد شود را به فال نیک می گیریم و در عین حال هشدار می دهیم اهمیت آن سبب افزایش حجم توطئه ها ضد آن می شود به این امید که آنرا به شکست بکشانند و این از سوی طرفهایی خواهد بود که در منطقه یا خارج از آن از این روند متضرر می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =