کد خبر : 59327
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
-

فروش «خالتور» نصف شد +جدول

فروش «خالتور» نصف شد +جدول

به گزارش قائم آنلاین، هفته گذشته با توجه به تعطیلی سینماها به احترام ایام سوگواری رحلت پیغمبر (ص) و شهادت امام رضا(ع) سینماها تعطیل بود وهمین امر موجب افت فروش فیلم های سینمایی شد. در این میان فیلم کمدی «خالتور» که صدرنشین جدول فروش بود در هفته سوم نمایش با افت فروش مواجه شد و

به گزارش قائم آنلاین، هفته گذشته با توجه به تعطیلی سینماها به احترام ایام سوگواری رحلت پیغمبر (ص) و شهادت امام رضا(ع) سینماها تعطیل بود وهمین امر موجب افت فروش فیلم های سینمایی شد. در این میان فیلم کمدی «خالتور» که صدرنشین جدول فروش بود در هفته سوم نمایش با افت فروش مواجه شد و فروش آن نسبت به هفته گذشته نصف شد .

فیلم «خالتور» در هفته دوم نمایش با فروش ۶۳۰ میلیون و ۱۴۱ هزار تومان مواجه شد که در هفته سوم این فروش به رقم ۳۴۹ میلیون و ۷۹۳ هزار تومان رسیدو با این رقم رتبه اول جدول فروش هفتگی فیلم قرار گرفت. جمع فروش فیلم به رقم ۱ میلیارد و ۷۰۳ میلیون و۲۸۹ هزار تومان رسید.

فروش «خالتور» نصف شد

فیلم «خفه‌گی» در هفته چهارم با فروش ۳۷۳ میلیون و ۲۹۳ هزارتومان در رتبه دوم جدول قرارگرفت اما در هفته پنجم با فروش ۱۶۱میلیون و ۷۱۵ هزار تومان در رتبه دوم قرار گرفت. جمع فروش فیلم به رقم ۳میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

فیلم «زرد» در هفته هفتم نمایش با فروش ۱۱۲ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان به فروش ۴ میلیاردو ۵۶۱میلیون و ۷۸۲ هزار تومان رسیدو در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

فیلم «خانه دختر» در هفته ششم نمایش با فروش ۹۴ میلیون و ۵۲۱ هزار تومان به فروش ۲ میلیاردو ۶۵۶ میلیون و ۳۱ هزار تومان رسید و در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

فیلم «قهرمانان کوچک» در هفته هفتم نمایش با فروش ۷۴ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان به فروش ۲ میلیارد و ۷۸ میلیون و ۷۶۹ هزار تومان رسید و دررتبه پنجم جدول قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =