کد خبر : 59140
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۴۰
-

سیچلو بر سر دوراهی

سیچلو بر سر دوراهی

به گزارش قائم آنلاین، رسانه های ایتالیایی حضور خوان سیچلو در این کشور را بازتاب دادند و درباره آینده وی سئوال جدی مطرح کردند. فراز و فرود مرد آرژانتینی در والیبال ایران به نقطه مهمی برای تصمیم گیری رسیده؛ ابقای این مربی و دستیار قدیمی یا خداحافظی با او.اما در همین گیر و دار ویلاس سیه‌نا

به گزارش قائم آنلاین، رسانه های ایتالیایی حضور خوان سیچلو در این کشور را بازتاب دادند و درباره آینده وی سئوال جدی مطرح کردند. فراز و فرود مرد آرژانتینی در والیبال ایران به نقطه مهمی برای تصمیم گیری رسیده؛ ابقای این مربی و دستیار قدیمی یا خداحافظی با او.اما در همین گیر و دار ویلاس سیه‌نا تیم ایتالیایی رسما نام تکنسین جدید تیم را معرفی کرد: خوان مانوئل سیچلو.

مربی ۴۰ ساله آرژانتینی، در دنیای والیبال مردی شناخته شده است؛ لااقل به خاطر دستیاری ولاسکو و همکاری با او در سطح والیبال جهان. کسی که در سال ۲۰۱۲ تیم والیبال پایاولو مالفتا را به سری A1 ایتالیا رساند و در سال ۲۰۱۶ بار دیگر در کنار والیبال ایران قرار گرفت.

او این بار دستار رائول لوزانو شد و در لذت صعود به بازی‌های المپیک ریو و فتح رتبه پنجم با آنها شراکت کرد. وی با جوانان زیر ۲۳ ساله ایران به موفقیت نرسید و حالا ترجیح داده تا ماجراجویی هایش را در ایتالیا پی بگیرد. با توجه به این شرایط باید دید او همچنان در کنار والیبال ایران خواهد ماند یا خیر!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 5 =