کد خبر : 58122
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
-

استقبال وزیر خارجه لبنان از سخنان اخیر حریری

استقبال وزیر خارجه لبنان از سخنان اخیر حریری

به گزارش قائم آنلاین،وزیر خارجه لبنان در واکنش به سخنان ساعات قبل حریری مبنی بر بازگشت به بیروت و مشارکت در مراسم عید استقلال این کشور از آن استقبال کرد. به النشره، جبران باسیل وزیر خارجه لبنان در صفحه تویتر خود نوشت: دیروز گفتم که عید استقلال در حالی که کرسی نخست وزیری خالی است

به گزارش قائم آنلاین،وزیر خارجه لبنان در واکنش به سخنان ساعات قبل حریری مبنی بر بازگشت به بیروت و مشارکت در مراسم عید استقلال این کشور از آن استقبال کرد.

به النشره، جبران باسیل وزیر خارجه لبنان در صفحه تویتر خود نوشت: دیروز گفتم که عید استقلال در حالی که کرسی نخست وزیری خالی است برپا نمی شود و امروز می گویم که استقلال با وحدت لبنانی ها تقویت و تحکیم می شود.

وی بیان کرد: سعد حریری منتظرت هستیم تا با هم جشن بگیریم.

از سوی دیگر سمیر جعجع رئیس حزب القوات اللبنانیه نیز در تماس تلفنی با سعد حریری گفت: دو هفته بسیار طولانی بود. مشتاق دیدار هستیم تا با هم روند را پیش ببریم.

حریری جواب داد: آره به خدا. انشاءالله طی روزهای آینده در بیروت خواهم بود.

شایان ذکر است سعد حریری پس از دیدار با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه تاکید کرده بود: طی روزهای آینده به بیروت باز می گردم و در مراسم جشن عید استقلال در روز چهارشنبه مشارکت خواهم کرد. از رئیس جمهور فرانسه به خاطر این میزبانی کریمانه از من و خانواده ام قدردانی می کنم و فرانسه همواره نقش مثبت در منطقه ایفا کرده است و روابط فرانسه و لبنان روابطی تاریخی است. در جشن استقلال حاضر خواهم شد و به تشریح مواضع سیاسی ام از آنجا پس از دیدار با میشل عون رئیس جمهور لبنان خواهم پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − هفت =