کد خبر : 57845
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۵۵
-

لزوم برخورد شدید با پیمانکار بیمارستان سرپل ذهاب

لزوم برخورد شدید با پیمانکار بیمارستان سرپل ذهاب

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه دین اسلام به تمام ادیان عزت و آبرو بخشید، اظهار کرد: اسلام بر گردن تمام ادیان یهودی، زرتشتی، مسیحی و همه آیین‌ها حق دارد، اسلام راه توحید را به همه بشریت آموخت و در حقیقت روز رحلت پیامبر اکرم (ص)

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه دین اسلام به تمام ادیان عزت و آبرو بخشید، اظهار کرد: اسلام بر گردن تمام ادیان یهودی، زرتشتی، مسیحی و همه آیین‌ها حق دارد، اسلام راه توحید را به همه بشریت آموخت و در حقیقت روز رحلت پیامبر اکرم (ص) روز یتیمی امت اسلامی است.

وی بیان کرد: پیغمبر خورشید جهان‌افروز بود که راه خیر و سعادت را به همه بشریت آموخت.

امام جمعه اراک با اشاره به زلزله اخیر غرب کشور تصریح کرد: نکته بسیار مهمی که در این حادثه وجود داشت، هوشیاری به موقع رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمان بسیج تمام نیرو‌ها برای کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان بود که نشان‌دهنده آگاهی و بصیرت به موقع ایشان است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بلافاصله پس از این حادثه تأسف‌برانگیز دستور به بسیج تمام نیروهای بسیج و سپاه و ارتش برای کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان داد که اقدام بسیار ارزشمندی بود.

دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: مردم استان مرکزی از نخستین روز حادثه کمک به حادثه‌دیدگان را آغاز کردند و نیروهای هلال احمر به عنوان پیشتازان نیروهای امدادی در محل حضور پیدا کردند.

امام جمعه اراک گفت: تاکنون ۴۶ دستگاه کامیون و ۱۲ دستگاه تریلی ۳ هزار دستگاه چادر، ۲۰۰ هزار آب معدنی، مواد خوراکی و پتو را به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده که نشان‌دهنده لطف و محبت مردم این استان است.

وی با اشاره به تخریب بیمارستان تازه‌ساز سرپل ذهاب اظهار کرد: باید با پیمانکار و عوامل این خیانت بزرگ به شدت برخورد شود.

دری‌نجف‌آبادی افزود: تمام کسانی که در اجرای این پروژه‌ها کوتاهی کرده و به مردم خیانت کردند باید بدانند چوب خدا صدا ندارد و هرچه از این طریق مال اندوخته‌اند در راه مواد مخدر و سرطان هزینه خواهند کرد.

امام جمعه بیان کرد: نباید ساختمان‌ها را به گونه‌ای ساخت که در اثر چنین حوادثی به تلی از خاک تبدیل شوند، پیشگیری بهتر از درمان است، عوامل ساخت و ساز این بنا‌ها باید بدانند با جان مردم بازی می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =