کد خبر : 57711
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
-

پویش «کرمانشاه_جان_ایران» راه‌اندازی شد

پویش «کرمانشاه_جان_ایران» راه‌اندازی شد

به گزارش قائم آنلاین،پویش «کرمانشاه_جان_ایران» توسط جهاد سازندگی بسیج دانشجویی مازندران و جمعی از دانشجویان و گروه‌های جهادی در حمایت از مردم آسیب‌دیده در زلزله غرب کشور ایجاد شد. این کمپین با هدف جمع آوری کمک‌های مالی و اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور تشکیل شده و دانشجویان و گروه‌های جهادی کمک‌های

به گزارش قائم آنلاین،پویش «کرمانشاه_جان_ایران» توسط جهاد سازندگی بسیج دانشجویی مازندران و جمعی از دانشجویان و گروه‌های جهادی در حمایت از مردم آسیب‌دیده در زلزله غرب کشور ایجاد شد.

این کمپین با هدف جمع آوری کمک‌های مالی و اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور تشکیل شده و دانشجویان و گروه‌های جهادی کمک‌های لازم را در دانشگاه‌ها و محل‌های پرتجمع جمع آوری خواهند کرد و پس از جمع آوری توسط سپاه استان‌ها به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

گفتنی است، نان و غذاهای کنسرو شده، داروهای ضروری و شیرخشک، لباس گرم، پتو و چادر مسافرتی، چراغ و بخاری و لوازم بهداشتی از اقلام مورد نیاز در مناطق زلزله‌زده غرب کشور است.لازم به ذکر است، گروه‌های جهادی جهت پیوستن به پویش و ارسال‌ کمک‌های انسان دوستانه می‌توانند با معاونت جهادسازندگی بسیج دانشجویی مازندران تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 15 =