کد خبر : 57705
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
-

حضور بانوان هندبالیست سرخ‌رودی در لیگ هندبال مازندران

حضور بانوان هندبالیست سرخ‌رودی در لیگ هندبال مازندران

به گزارش قائم آنلاین،هیئت هندبال سرخ‌رود برای دومین سال متوالی در دومین دوره لیگ شهدای مازندران شرکت می‌کند. هندبال سرخ‌رود که باشگاهی سازنده و موفق در هندبال مازندران به شمار می‌رود و جزء هیأت‌های برتر استانی به شمار است و در بخش بانوان فعالیت می‌کند امسال در لیگ جوانان استان مازندران حضور خواهند داشت. با

به گزارش قائم آنلاین،هیئت هندبال سرخ‌رود برای دومین سال متوالی در دومین دوره لیگ شهدای مازندران شرکت می‌کند.

هندبال سرخ‌رود که باشگاهی سازنده و موفق در هندبال مازندران به شمار می‌رود و جزء هیأت‌های برتر استانی به شمار است و در بخش بانوان فعالیت می‌کند امسال در لیگ جوانان استان مازندران حضور خواهند داشت.

با اینکه هندبال محمودآباد به دلایلی دارای هیأت نمی‌باشد و بر خلاف سال‌های نه چندان دور دیگر در سطح شهرستان و استانی فعالیت ندارد، فرصت حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی هندبال مردان مازندران را از دست داده اما در بخش بانوان، سرخ‌رودی‌ها در این سطح نماینده دارد و دختران و بانوان پرتوان این رشته برای هندبال شهرستان اعتبار کسب می‌کنند، هر چند مسؤولان این تیم نیز از وجود موانع و مشکلات مالی برای حضور این تیم در فصل لیگ هندبال خبر می‌دهند.

مائده اصغری بانوی سرخ‌رودی که در راس هیأت بهترین عملکرد را در بین هیأت‌های شهرستانی و استانی داشته و به‌عنوان سرمربی تیم هندبال دختران سرخ‌رود برای شرکت در این مسابقات، امروز راهی ساری شده تا در مراسم قرعه کشی که عصر امروز در دفتر هیأت هندبال برگزار خواهد شد شرکت داشته باشد.

زهرا نورزاد نیز به‌عنوان سرپرست در کنار تیم حضور خواهد داشت و سارا حاجی‌زاده، مائده برارنژاد، عاطفه احدی‌فر، هانیه هاشمی، هانیه خرم‌کیش، فاطمه‌زهرا یداللهی، فاطمه صائمی، زهرا گلی، نازنین گلی، زهرا ابراهیم‌مقدم و فرزانه حاجی‌زاده دوازده هندبالیست این تیم به شمار می‌روند.

گفتنی است دومین دوره لیگ هندبال شهدای استان مازندران در دهه سوم آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =