کد خبر : 57467
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
-

گزارش روزنامه آمریکایی از غلط‌های ترامپ

گزارش روزنامه آمریکایی از غلط‌های ترامپ

به گزارش قائم آنلاین،در حالی که رئیس‌جمهور آمریکا همواره در رد مواضع و انتقادات رسانه‌های آمریکایی مخالف خود در این کشور آنها را «اخبار جعلی» می‌‎خواند، حال یک رسانه گزارشی درباره تعداد ادعاهای نادرست و گمراه‌کننده دونالد ترامپ منتشر کرده است. روزنامه واشنگتن پست که علی رغم جمهوریخواه بودنش، مواضع انتقادی تندی علیه ترامپ دارد،

به گزارش قائم آنلاین،در حالی که رئیس‌جمهور آمریکا همواره در رد مواضع و انتقادات رسانه‌های آمریکایی مخالف خود در این کشور آنها را «اخبار جعلی» می‌‎خواند، حال یک رسانه گزارشی درباره تعداد ادعاهای نادرست و گمراه‌کننده دونالد ترامپ منتشر کرده است.

روزنامه واشنگتن پست که علی رغم جمهوریخواه بودنش، مواضع انتقادی تندی علیه ترامپ دارد، گزارش داده که با گذشت ۲۹۸ روز از آغاز ریاست جمهوری ترامپ، او به طور میانگین روزانه ۵٫۵ و در مجموع ۱۶۲۸ ادعای نادرست یا گمراه‌کننده مطرح کرده است.

بنا بر تخمین این روزنامه، در صورتی که ترامپ با همین سرعت کنونی به ادعاهای دروغ و گمراه کننده خود ادامه دهد، او در سالگرد یکسالگی ریاست جمهوری‌اش از مرز ۲۰۰۰ ادعای دروغ و گمراه کننده عبور خواهد کرد.

این گزارش در حالی مطرح شده که رئیس‌جمهور آمریکا از ابتدای ریاست جمهوری، بارها ادعاهای جنجالی درباره مسائل خارجی مطرح کرده و مقامات کشورهای مختلف را به واکنش‌ وا داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 20 =