کد خبر : 57403
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
-

ورود نخستین کاروان سینماگران به کرمانشاه +عکس

ورود نخستین کاروان سینماگران به کرمانشاه +عکس

به گزارش قائم آنلاین، اولین کاروان سینماگران برای حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور راهی کرمانشاه شد. در این کاروان سینماگرانی چون عبدالحسن برزیده، محمدعلی باشه‌آهنگر ، افسانه بایگان، یکتا ناصر، فریبا کوثری، پرند زاهدی و ابراهیم داروغه‌زاده ـ دبیر جشنواره فیلم فجر ـحضور دارند. قرار است این سینماگران در برنامه‌ای برای همدردی با

به گزارش قائم آنلاین، اولین کاروان سینماگران برای حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور راهی کرمانشاه شد.

در این کاروان سینماگرانی چون عبدالحسن برزیده، محمدعلی باشه‌آهنگر ، افسانه بایگان، یکتا ناصر، فریبا کوثری، پرند زاهدی و ابراهیم داروغه‌زاده ـ دبیر جشنواره فیلم فجر ـحضور دارند.

قرار است این سینماگران در برنامه‌ای برای همدردی با زلزله‌زدگان در کرمانشاه حاضر شوند وامروز (پنج شنبه ۲۵ آبان‌ماه) راهی مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب شوند.

همچنین گروهی از سینماگران امروز پنجشنبه راهی کرمانشاه می‌شوند تا در مناطق زلزله‌زده حاضر شوند. این برنامه قرار است در روزهای آینده به همت خانه سینما و حمایت سازمان سینمایی ادامه پیدا کند.

شامگاه ۲۱ آبان‌ماه زلزله‌ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر مناطق غربی و مرزی کشور به ویژه استان کرمانشاه را لرزاند که براثر آن بیش از ۴۷۰ تن از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند و حدود ۹۳۰۰ نفر هم مجروح شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 11 =