کد خبر : 57554
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
-

در دیدار بشار اسد با جابری انصاری در سوریه چه گذشت؟

در دیدار بشار اسد با جابری انصاری در سوریه چه گذشت؟

به گزارش قائم آنلاین، رئیس جمهور سوریه در دیدار با معاون عربی و آفریقا وزارت خارجه ایران اعلام کرد که روند تحولات منطقه ای و جهانی درست بودن سیاست های دمشق از ابتدای جنگ را نشان می دهد. بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت خارجه ایران

به گزارش قائم آنلاین، رئیس جمهور سوریه در دیدار با معاون عربی و آفریقا وزارت خارجه ایران اعلام کرد که روند تحولات منطقه ای و جهانی درست بودن سیاست های دمشق از ابتدای جنگ را نشان می دهد.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت خارجه ایران با وی ضمن بررسی آخرین تحولات سوریه و منطقه اعلام کرد: تحولاتی که بسیاری از کشورهای منطقه و دنیا با آن روبرو هستند درست بودن سیاست های سوریه از ابتدای جنگ ضد آن در برابر سیاست های برخی کشورهای منطقه ای و غربی است که به دنبال تحقق منافع خود از طریق ایجاد آشوب و بی ثباتی در منطقه مهم و حساس خاورمیانه بدون در نظر گرفتن تبعات فاجعه بار آن بودند.

وی گفت: پیروزی هایی که ارتش سوریه و متحدانش در جنگ رقم زدند و مواضع سوریه و همپیمانانش در عرصه سیاسی، که در راس آنها ایران قرار دارد فقط منجر به شکست های متوالی گروههای تروریستی نشد بلکه در تثبیت قانون بین المللی و حق کشورها در دفاع از حاکمیت و استقلال و وحدت تمامیت اراضی آن و عدم اجازه به هر طرفی برای دخالت در امور داخلی آن نقش داشت.

از سوی دیگر جابر انصاری نیز پایداری سوریه و موفقیت های متوالی آن در جنگ ضد تروریسم و بازگشت امنیت به همه شهرها و مناطق سوریه را به مثابه پیروزی نه فقط برای ملت سوریه برای ملت ایران و همه ملت های مومن به حقشان برای دفاع از سرزمین و استقلال و آزادی تصمیمشان دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − دوازده =