کد خبر : 57393
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
-

دادگاه تجدید نظر مصر حکم حبس ابد «محمد بدیع» را تأیید کرد

دادگاه تجدید نظر مصر حکم حبس ابد «محمد بدیع» را تأیید کرد

به گزارش قائم آنلاین، دادگاه تجدید نظر مصر امروز اعتراض رهبر اخوان المسلمین و متهمان دیگر پرونده «خشونت در اسماعیلیه» را رد کرد و به این ترتیب حکم حبس ابد محمد بدیع و ۳۵ تن دیگر تأیید شد. به گزارش «الیوم السابع»، دادگاه تجدید نظر مصر امروز چهارشنبه اعتراض «محمد بدیع» رهبر اخوان المسلمین و

به گزارش قائم آنلاین، دادگاه تجدید نظر مصر امروز اعتراض رهبر اخوان المسلمین و متهمان دیگر پرونده «خشونت در اسماعیلیه» را رد کرد و به این ترتیب حکم حبس ابد محمد بدیع و ۳۵ تن دیگر تأیید شد.

به گزارش «الیوم السابع»، دادگاه تجدید نظر مصر امروز چهارشنبه اعتراض «محمد بدیع» رهبر اخوان المسلمین و ۵۵ متهم دیگر از این گروه در پرونده «خشونت در اسماعیلیه» را رد کرد و به این ترتیب حکم حبس ابد رهبر اخوان المسلمین تأیید شد.

در پرونده موسوم به «خشونت در اسماعیلیه» که منجر به کشته شدن ۳ شهروند و زخمی شدن ۱۶ تن دیگر شده بود، حکم باقی متهمان که به حبس ابد و حبس طولانی مدت محکوم شده بودند، تأیید شد.

دادگاه کیفری اسماعیلیه به ریاست قاضی «محمد سعید الشربینی» در ماه می سال ۲۰۱۶ محمد بدیع و ۳۵ تن دیگر از متهمان این پرونده را به حبس ابد، ۹ نفر را به ۱۵ سال زندان و ۱۹ تن دیگر را به ۱۰ سال و ۲۱ تن دیگر را به ۳ سال زندان محکوم کرده و ۲۰ تن دیگر را تبرئه کرده بود.

در این پرونده محکومان با اتهاماتی چون اقدام به فعالیت تروریستی، قتل عمل، ایجاد هرج و مرج، استفاده از خشونت، تلاش برای تسخیر ساختمان دولتی در اسماعیلیه، تخریب دارایی های عمومی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم با استفاده از سلاح گرم مواجه شده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =