کد خبر : 57481
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
-

اقدامات وزارت ارتباطات برای بازگرداندن ارتباطات در مناطق زلزله‌زده

اقدامات وزارت ارتباطات برای بازگرداندن ارتباطات در مناطق زلزله‌زده

به گزارش قائم آنلاین،محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در ارتباط با رفع مشکلات ارتباطی زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: از ساعت اولیه زلزله همکاران ما در ستاد بحران وزارت ارتباطات فعال شدند و در مجموعه اپراتورها در شب اول زلزله حدود ۱۴۷ سایت موبایل

به گزارش قائم آنلاین،محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در ارتباط با رفع مشکلات ارتباطی زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: از ساعت اولیه زلزله همکاران ما در ستاد بحران وزارت ارتباطات فعال شدند و در مجموعه اپراتورها در شب اول زلزله حدود ۱۴۷ سایت موبایل از دستردس خارج شدند که دلیل عمده آن بحث زیرساخت‌های برقی بود.

وی افزود: در همان شب نخست زلزله  برخی از این سایت‌ها به مدار برگردانده شد تا همه شرایط ارتباطات منطقه به حالت قبل بازگشت. اگر در جایی آنتن وجود ندارد شاید از قبل هم آنتن وجود نداشته است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه اپراتورهای موبایل به توصیه وزارت ارتباطات بسته هایی را در نظر گرفتند و برای سه روز تمدید کردند، گفت: علی رغم نکات منفی که در رابطه با پخش شایعات وجود داشت، فضای مجازی نقش خوبی هم در اطلاع رسانی و جلب کمک و پیدا کردن کسانی که از عزیزان خود جدا شده بودند ایفا کرد. باید برای نظام کنترل شایعات و ایجاد جایگاه های مرجع اطلاع رسانی تلاش کنیم.

جهرمی خاطرنشان کرد:  همکاران ما در حال فعالیت هستند تا بالن را در منطقه سرپل ذهاب برپا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =