تیم ملی فوتبال استرالیا برای رسیدن به جام جهانی روسیه از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد اما به دلیل دفاع اتوبوسی هندوراس نتوانست گلی را به ثمر برساند. هندوراس فقط دو موقعیت توانست بر روی دروازه استرالیا خلق کند. این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم استرالیا بازی را هجومی آغاز کرد تا در نتیجه در دقیقه ۵۴ مایل یدیناک توانست گل برتری را به ثمر برساند. کاپیتان این تیم توانست با استفاده از یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را باز کند. شوت یدیناک پس از برخورد به مدافع هندواسی وارد دروازه این تیم شد.

تیم ملی استرالیا دست از بازی هجومی برنداشت و به حملات خود ادامه داد تا با گل دوم برسد. مایل یدیناک توانست از روی نقطه پنالتی به گل دوم برسد. کاپیتان استرالیا که گل اول این تیم را به ثمر رسانده بود پس از اعلام پنالتی توسط داور پشت توپ ایستاد و توانست با ضربه‌ای حرفه‌ای خیال همه زردپوشان را برای حضور در جام جهانی راحت کند.

تیم ملی هندوراس بعد از دریافت گل دوم حملات خود را به سمت دروازه‌ استرالیا آغاز کرد تا از جام جهانی باز نماند. چندین حمله انجام داد تا اینکه استرالیا در دقیقه ۸۵ توانست با استفاده از ضد حمله به سمت دروازه هندوراس حمله کند و با خطای بازیکن هندوراس به دومین پنالتی رسید. یک بار دیگر کاپیتان استرالیایی ها برای تیمش گلزنی کرد و این بار نیز وی توانست با به ثمر رساندن ضربه پنالتی ورزشگاه سیدنی را غرق خوشحالی کند.

در دقایق پایانی هندوراس توانست حملاتی را بر روی دروازه استرالیا انجام دهد و در نهایت در دقیقه ۹۴ فیگروآ تنها گل این تیم را به ثمر رساند. استرالیا با این برد راهی رقابت‌های جام جهانی روسیه شد.