کد خبر : 57029
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
-

وزارت خارجه آمریکا برای زلزله زدگان ایران و عراق پیام فرستاد

وزارت خارجه آمریکا برای زلزله زدگان ایران و عراق پیام فرستاد

به گزارش قائم آنلاین، به گزارش شبکه خبری ای بی سی، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای به زلزله زدگان ایران و عراق تسلیت گفت. به گزارش نامه نیوز، ر این بیانیه آمده است: ایالات متحده صمیمانه به کسانی که از زمین لرزه در ایران و عراق آسیب دیده اند، تسلیت می گوید. با خانواده

به گزارش قائم آنلاین، به گزارش شبکه خبری ای بی سی، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای به زلزله زدگان ایران و عراق تسلیت گفت.
به گزارش نامه نیوز، ر این بیانیه آمده است: ایالات متحده صمیمانه به کسانی که از زمین لرزه در ایران و عراق آسیب دیده اند، تسلیت می گوید. با خانواده های کسانی که جان خود را از دست داده یا زخمی شده اند و همچنین با کسانی که به خانه ها و دارایی هایشان خسارت وارد شده همدردی می کنیم.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی ۷٫۳ دهم ریشتر در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه، استان های غربی کشورمان را لرزاند که تا این لحظه ۴۳۰ کشته و ۷ هزار و ۱۵۶ مصدوم داشته است.

مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی ۴۵٫۹، عرض جغرافیایی ۳۴٫۸۴ و عمق ۱۱ کیلومتری زمین بوده است
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، ۲۵ کیلومتری تازه آباد، ۳۷ کیلومتری باینگان، ۱۱۲ کیلومتری سنندج و ۱۲۲ کیلومتری کرمانشاه روی داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − یازده =