کد خبر : 56673
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
-

زن سارق میلیاردی با ۲۰ فقره سرقت در بابل به دام افتاد

زن سارق میلیاردی با ۲۰ فقره سرقت در بابل به دام افتاد

به گزارش قائم آنلاین،سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت فردی از مغازه‌داران و کسبه شهر بابل مبنی بر سرقت از مغازه وی توسط زنی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی این زن سارق که تنها

به گزارش قائم آنلاین،سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت فردی از مغازه‌داران و کسبه شهر بابل مبنی بر سرقت از مغازه وی توسط زنی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی این زن سارق که تنها از مخفیگاهش در بابل بیش از سه میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد به دام قانون افتاد.

این مسئول ادامه داد: این زن متخصص سرقت از مغازه‌های شهرستان بابل بود و پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی به عمل آمده به بزه انتسابی ۲۰ فقره سرقت از مغازه‌ها اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بابل تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این زن اموالی از جمله تلویزیون، موبایل، پوشاک و ظروف آشپزخانه به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

سرهنگ جعفری در پایان گفت:  در این خصوص دو  متهم مالخر نیز  دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 5 =