کد خبر : 56665
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
-

برنامه هوای پاک سه‌شنبه‌ها در آمل کار خوبی است اما با هنجارشکنی مقابله می‌شود

برنامه هوای پاک سه‌شنبه‌ها در آمل کار خوبی است اما با هنجارشکنی مقابله می‌شود

به گزارش قائم آنلاین،حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در نشست شورا فرهنگی عمومی شهرستان آمل به برپایی خوب ۳ موکب آملی‌ها در کربلا ونجف اشاره کرد و گفت: ستاد اربعین شهرستان جلسات متعددی برای هماهنگی بهتر برپاشدن موکب در عراق برگزار کرد که با همت مردم آمل امسال یک میلیارد تومان برای موکب اربعین پرداخت

به گزارش قائم آنلاین،حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در نشست شورا فرهنگی عمومی شهرستان آمل به برپایی خوب ۳ موکب آملی‌ها در کربلا ونجف اشاره کرد و گفت: ستاد اربعین شهرستان جلسات متعددی برای هماهنگی بهتر برپاشدن موکب در عراق برگزار کرد که با همت مردم آمل امسال یک میلیارد تومان برای موکب اربعین پرداخت شد.

وی با پیشنهاد اینکه برنامه‌ای در سه شب آخر هر ماه را با حضور اساتید و سخران‌های کشوری در آمل برگزار شود، تصریح کرد: برنامه‌ای با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و خانواده در یک مکان مرکزی به همت ادارات شهرستان برگزار کنیم که از خروجی خوبی برخوردار است.

امام جمعه آمل با اشاره به برنامه هوای پاک که در روز سه‌شنبه‌های هر هفته در این شهر می‌شود خاطرنشان کرد: بی‌اخلاقی‌هایی در این برنامه انجام می‌شود که برنامه را حاشیه‌دار می‌کند و از مسولین شهرستان می‌خواهم باحضور خود در این برنامه هر هفته از هرگونه سؤ استفاده و حواشی پایان دهند، بنده با این طرح مشکلی ندارم و اتفاقا طرح جالبی می‌دانم اما با هنجارشکنی مقابله می‌کنم.

وی درباره حمایت از سگ و حیوانات که چند مدتی هست ان‌جیوهایی که به رهبری شخصی معلوم‌الحال در آمل شکل گرفته بود، متذکر شد: همین شخص به بهانه حمایت از سگ و حیوانات با خانمی در جنگل درگیری فیزیکی ایجاد کرد و در فضای مجازی منتشر شد که این بی‌اخلاقی به سرتاسر کشور منتقل و پخش شده و برای شهر هزارسنگر آمل پیامد منفی داشت.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به اینکه این حرکات آب و نان یک عده افراد سودجو شده است خاطرنشان کرد: به‌جای آنکه دراین رابطه فرهنگ‌سازی و کار بنیادی کنند به دنبال اهداف شخصی خود هستن و گزارش‌هایی به بنده می‌رسد که عده‌ای در قالب همین عناوین در جنگل شب‌نشینی و کارهای خلاف عرف دارند که بنده از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خواستارم که این موضوعات را با جدیت پیگیر و برخورد کنند.

امام جمعه آمل در پایان با تقدیر از حضور باشکوه مردم آمل در مراسم اربعین حسینی، تصریج کرد: از برگزار کنندگان مراسم حرم تا حرم و از آموزش و پرورش و سایر دستگاه های همسو برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان تقدیر می‌کنم.

در پایان این مراسم اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل از دکتر مقصود‌نیا نماینده موقوفه ابوالحسن ارباب آستان میربزرگ تجلیل کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 10 =