کد خبر : 56624
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۵۵
-

اعتراف زن بابلی به ۲۰ فقره سرقت

اعتراف زن بابلی به ۲۰ فقره سرقت

به گزارش قائم آنلاین،به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری با اعلام این خبر، افزود: در پی مراجعه و شکایت فردی از مغازه داران و کسبه شهر بابل مبنی بر سرقت از مغازه وی توسط زنی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی

به گزارش قائم آنلاین،به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری با اعلام این خبر، افزود: در پی مراجعه و شکایت فردی از مغازه داران و کسبه شهر بابل مبنی بر سرقت از مغازه وی توسط زنی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی صحنه های سرقت، ماموران انتظامی شهرستان متهم به سرقت را که زنی سابقه دار بود شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۲۰ فقره سرقت از مغازه ها اقرار کرد.

سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمه اموالی از جمله تلویزیون، موبایل، پوشاک و ظروف آشپزخانه به ارزش ۳۱۰ میلیون تومان را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در این خصوص دو مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 2 =